مشکلات بچه های آفتاب پیگیری می شود

معاون دادگستری کرمان گفت: طبق قانون مسئولان باید اولویت خود را آموزش و مناسب سازی محل اسکان و زندگی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، قرار دهند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مهدی قویدل در جلسه پیگیری مصوبات نشست بررسی وضعیت کودکان کار و بد سرپرست که با حضور شعر باف شهردار کرمان، وحید زاده سرپرست بهزیستی استان، اثنی عشری معاون اداره اتباع خارجی استان کرمان و سایر مسئولان برگزار شد، گفت: نظر به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان به همه دستگاه‌های اجرایی، موضوع ساماندهی و آموزش کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرست، مطابق ماده ۶ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب ۲۳اردیبهشت ۹۹وظیفه همه دستگاه‌های مسئول در این قانون پیش بینی شده است.

به گفته او در راستای اجرای این قانون مسئولان باید اولویت کاری خود را آموزش و مناسب سازی محل اسکان و زندگی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، اطلاع رسانی عمومی در این حوزه قرار دهند.

این مقام قضایی می گوید: بحث مشکلات بچه‌های آفتاب به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان کرمان می‌باشد و تا حصول نتیجه رضایت بخش در این خصوص، پیگیری‌ها به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87556
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.