عملکرد غیرقابل قبول دستگاه های اجرایی در مواجه با سیل امسال کرمان

مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: در پی وقوع سیل ابتدای سال جاری، بررسی هایی صورت گرفت که مشخص شد ایرادهای اساسی در عملکرد دستگاه ها وجود داشته و کوتاهی های زیادی صورت گرفته است.

احمد آبیار” امروز ۲۰ مهرماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان اظهار کرد: در پی وقوع سیل ابتدای سال جاری، بررسی هایی صورت گرفت که مشخص شد ایرادهای اساسی در عملکرد دستگاه ها وجود داشته و کوتاهی های زیادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر ایرادها و آسیب ها را رفع نکنیم، مشکلات جدی به وجود می آید و می توان گفت بیشترین قصور را در بحث سیل دستگاه های اجرایی دارند تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در چند شهرستان استان کرمان دستگاه های اجرایی در بستر و حریم رودخانه ساخته شده که با بروز سیل میلیاردها تومان خسارت وارد می شود. ضمن اینکه چندین پست و دکل برق در بستر رودخانه احداث شده است.

آبیار بیان کرد: ایرادات بسیار زیادی وجود دارد که اگر فکری نشود، مشکل جدی به وجود می آید و این در حالی است که خیلی از ایرادات را می توان رفع کرد.

بازرس کل استان کرمان گفت: در استان در رابطه با بررسی خطاهای صورت گرفته اقدامات خوبی صورت گرفته و تعدادی از مدیران مربوطه برا ارائه مطالب خود به دستگاه قضائی احضار شده اند.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36341
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.