نخستین جشنواره المان‌های فلزی پسته در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری از برگزاری نخستین جشنواره المان های فلزی پسته در رفسنجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجتبی میرزمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره سیما و منظر شهری در راستای وظایف و اهداف خود نسبت به ارتقاء سطح هنری در نظر دارد جشنواره ساخت المان های فلزی پسته شهرستان رفسنجان را برگزار نماید.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان بهبود سیمای بصری و ارتقای هویت بخشی به شهرستان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش بومی و کشوری برگزار و شرکت در فراخوان برای عموم علاقمندان از سراسر کشور آزاد است.

مهندس میرزمانی ضمن دعوت از افراد حقیقی، حقوقی و هنرمندان و متخصصین از سراسر کشور در زمینه المان های فلزی شهری، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره و شرکت در فراخوان لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری نسبت به ثبت نام و ارسال فرم های مشخصات فردی و فنی طرح، در سامانه پیشنهادات شهرداری رفسنجان ( Snp.rafsanjan.ir ) بخش فراخوان اقدام نموده و تصویر ایده آثار خود را به صورت یک پوستر با ابعاد ۵۰*۷۰ سانتیمتر از طریق سامانه فوق ارسال نمایند.

وی عنوان کرد: به ازای هر تیم از هنرمندان پس از اجرای کامل طرح تاییده شده توسط کمیته سیما و منظر شهری رفسنجان، مبلغ ۳٠٠ میلیون ریال پرداخت می گردد.

مهندس میرزمانی با بیان اینکه هیئت داوران این جشنواره کمیته زیباسازی شهرداری رفسنجان هستند، گفت: زمان داوری وانتخاب آثار ۱۶-۱۷ مهرماه ماه و زمان اعلام نتایج نهایی برگزیدگان ۱۹ مهر ماه است.

وی افزود: پس از پالایش و بررسی طرح های راه یافته به مرحله داوری توسط کمیته زیباسازی، ۱۰ طرح انتخاب و برای اجرا در سطح شهر آماده می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96791
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.