نوسانات برق و خسارت های میلیونی به شهروندان جیرفتی

به علت اختلال در شبکه برق بامداد جمعه خسارت میلیونی به وسایل خانگی اهالی خیابان ذوالفقار شهرستان جیرفت وارد شده است.

 بامداد جمعه سوم آبانماه ساعت ۲، اهالی خیابان ذوالفقار جیرفت با صدای فیوز های برق به حیاط منازل و کوچه کشانده شدند.

در اثر نوسانات برق بامداد جمعه در خیابان ذوالفقار جیرفت، خسارت جدی به وسایل برقی وارد شده است که خسارت دیدگان از مسئولان تقاضا دارند تا در اسرع وقت ضمن همکاری با مردم نسبت به جبران خسارت وارد شده اقدام کنند.

 وسایل شهروندان بیمه خسارت هستند

مهندس غلامعباس انجم شعاع مدیر امور برق شهرستان جیرفت گفت:متاسفانه اختلال در شبکه برق شب گذشته یک حادثه بود که باعث قطعی نول شبکه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که خسارت وارد شده به وسایل برقی شهروندان را پاسخگویی هستید یا خیر؟ افزود: بر اساس بررسی و نظر کارشناس خسارت اداره برق، خسارت های ایجاد شده را پاسخگو هستیم.

انجم شعاع از همه اهالی خیابان ذوالفقار جیرفت خواست با مراجعه به اداره برق شهرستان و تشکیل پرونده نسبت به اعلام خسارت ناشی از نوسان برق اقدام نمایند و اظهار کرد: شهروندان ساکن خیابان مذکور که وسایل برقی خانگی و …دچار آسیب شده اند روز شنبه چهارم آبانماه با مراجعه به اداره برق جیرفت نسبت به تعیین تکلیف و وضعیت ایجاد شده اقدام کنند.

 خسارت ناشی از نوسانات برق قابل جبران هستند

رضا رشیدی قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب در مدیریت های برق شهرستان ، با ابراز تاسف از خسارت وارده به وسایل برقی اهالی یکی از خیابان های شهر جیرفت گفت: شهروندانی که در اثر نوسانات برق شب گذشته در جیرفت متضرر شده اند، بعد از تایید کارشناس خسارت، جبران می شود.

وی از همه شهروندان و مشترکین خواست تا اینکه وسایل برقی خود را برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در اثر نوسانات برق به محافظ مجهز کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37082
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.