نیروی انتظامی در اوج اقتدار باید با رافت با مردم برخورد کند

به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” امروز 12 تیرماه در دیدار با فرمانده ناجا در کرمان با تشکر از تلاش های مجموعه انتظامی استان کرمان اظهار کرد: نیروی انتظامی در  سنوات اخیر و هرچه پیش می رویم در حوزه های مختلف در برقراری امنیت پایدار در کشور بی نظیر است و بخشی از القائاتی که در مسائل امنیتی مطرح می شود، ربطی به نیروی انتظامی ندارد.
وی افزود: نیروی انتظامی در کشورهای پیشرفته نیز در خصوص بحث امنیتی و ماموریت هایش در راس کارهاست و در کشور ما نمودار حرکت تکاملی نیروی انتظامی قابل قبول است.
علیدادی سلیمانی با اشاره به وسعت و موقعیت جغرافیایی استان کرمان و همجواری آن با کویر تصریح کرد: بسیاری از مسائل در استان کرمان از قدیم ریشه هایی داشته که مبارزه با آنها در حوزه ماموریت نیروی انتظامی است .
امام جمعه کرمان با تشکر از زحمات فرمانده انتظامی سابق استان کرمان گفت: آقای بنی اسدی در ماموریت های محوله به خوبی اقدام کرده و ضمن تعامل با سایر مجموعه های دست اندرکار به صورت مستقل به فعالیت های خود پرداخته و معدل بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است.
وی در ادامه با بیان اینکه اخلاق محوری یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب  اسلامی به ویژه  برای نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی در اوج اقتدار باید با رافت با مردم برخورد کند که این مهم در دوران مدیریتی سردار بنی اسدی به خوبی قابل مشاهده بوده است.
به گزارش ایسنا، سردار”رضا بنی اسدی‌فر” فرمانده انتظامی سابق استان کرمان نیز در این دیدار اظهار کرد: امیدوارم در مدت تصدی فرماندهی انتظامی استان کرمان توانسته باشم در حد وسع و توان خود در حوزه ماموریت های نیروی انتظامی، برای مجموعه انتظامی استان تلاش کنم.
وی با تاکید بر اینکه تمامی نهادها در استان کرمان همواره مدافع نیروی انتظامی بوده اند، افزود: بیش از 46 ماه در خدمت مردم فهیم و ولایت مدار استان کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور و در برگیرنده 10 درصد وسعت کشور بوده ام.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29778
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.