مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان خبر داد؛


همکاری اصحاب رسانه استان در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی با تولید بیش از ۴هزار اثر فرهنگی، تبلیغی

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام در حاشیه اولین نشست هم اندیشی خادمیاران خبر و فضای مجازی گفت: خادمیاران رسانه ای استان کرمان در یک سال گذشته با لطف و عنایت حضرت رضا بیش از 4هزار مستندفرهنگی ، تبلیغی در قالب ( پادکست، نماهنگ، عکس نوشته پوستر و خبر) تولید کردند.

به گزارش کرمان نو، حامد شجاعی با اشاره به اینکه کانون خبرو فضای مجازی استان کرمان به لحاظ کیفیت اخبار رتبه اول کشور را دربین سایر استان ها دارد اظهارداشت: ماهانه بیش از 100خبر در قالب مصاحبه یا گزارش از فعالیت های کانون های خدمت استان تولید و دررسانه ها منتشر میشود.

وی اضافه کرد بیش از 200نفر از اصحاب رسانه به عنوان خادمیاران یا یاوران رضوی( وقف و نذررسانه) به این بارگاه مطهر خدمت میکنند.
شجاعی از اعزام تیم رسانه ای استان کرمان برای کشیک تخصصی در حرم مطهر برای دومین بار به مدت یک هفته در ایام عید نوروز خبردادو گفت: خوشبختانه در استان کرمان به لحاظ ظرفیت رسانه ای پتانسیل خوبی وجود دارد و دراین بین از همکاری بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان در اجرای برنامه ها و پویش ها تقدیر و تشکر میشود.
دبیر هیئت اندیشه وز کانون رسانه های رضوی استان کرمان با تاکید براینکه اصحاب رسانه میتوانند در راستای فرهنگ رضوی جریان ساز باشند ، گفت: به همین منظور سومین پویش اعتکاف رسانه های رضوی با استفاده از مداحان و مبلغین دینی در دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که از همه اصحاب رسانه دعوت میکنیم تا به نام امام مهربانی ها حضرت رضا علیه السلام در این پویش مشارکت نمایند.
شایان ذکراست که دراین نشست از زحمات و خدمات خانم نداامیربیگی دبیرخبر استان کرمان تقدیرشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87515
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.