واکنش شهرداری کرمان به دریافت حق السهم از املاک زیر 500 مترمربع

شهردار کرمان در خصوص حق‌السهمی که شهرداری از املاک زیر 500 مترمربع می‌گیرد، گفت: شهرداری طبق قانون شورا عمل کرده و معترضان به دریافت حق‌السهم می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

((مهران عالم‌زاده)) گفت: معترضان می‌توانند در صورت اعتراض به دریافت حق السهم به دیوان عدالت اداری شکایت کنند، زیرا ما طبق قانون عمل کرده و اگر این قانون در شورا اصلاح شود، ما نیز پیرو قانون هستیم و اگر دفاعیات شهرداری مورد تایید قرار گرفت این مهم به قوت خود باقی خواهد ماند.
به گزارش ایسنا ، در خصوص حق‌السهمی که شهرداری کرمان از املاک زیر 500 مترمربع اخذ می‌کند، گفت: مستندات قانونی زیادی در خصوص املاکی که عوارض مربوط به تفکیک شهرداری پرداخت نمی‌کنند و غیرمجاز املاک خود را تفکیک و اقدام به دریافت سند می‌کنند.، را داریم که به گونه این افراد قانون را دور می زنند.
وی با تاکید بر آنکه مستندات قانونی این مهم را داریم و در صورت لزوم ارائه خواهیم کرد، بیان کرد: معترضین می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند، زیرا ما طبق قانون عمل کرده و اگر این قانون در شورا اصلاح شد ما نیز پیرو قانون هستیم و اگر دفاعیات شهرداری مورد تایید قرار گرفت این مهم به قوت خود باقی می‌ماند.
شهردار کرمان افزود: اگر افراد پرونده تفکیک در شهرداری نداشته باشند ما این حق‌السهم را به عنوان عوارض از آنها دریافت می‌کنیم
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33564
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.