ورود شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانی به مقابله با کرونا| در انتظار تاییدیه علوم‌پزشکی

صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، حمایت‌های ویژه‌ای برای تولید محصولات و خدمات مرتبط با کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا مصوب کرده است.

محورهای این فراخوان شامل شرکت‌های تولیدکننده ژل و مواد ضد عفونی، دستگاه‌های ضدعفونی کننده، ماسک و روپوش و تجهیزات مشابه، کیت‌های تشخیص بیماری کرونا، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها و شبیه‌سازها و نرم‌افزارهای مدل‌سازی و داروهای کنترل عوارض ویروس کووید 19 است.

علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز دیروز اعلام کرد 5 هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص یافته است.

7 شرکت دانش بنیان در کرمان به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان در گفت و گوی با «کرمان نو» گفت: از سه شنبه 20 اسفند ماه طی فراخوانی از شرکت های تحت پوشش خودمان خواسته ایم در صورت تمایل اعلام آمادگی کنند.

ذبیح‌الله سالخورده افزود: در پی این فراخوان تاکنون 7 شرکت دانش بنیان در سطح استان اعلام کرده اند که توانایی تولید اقلامی از جمله الکل، ژل ضدعفونی کننده و ماسک  را دارند.

به گفته وی در حال حاضر این شرکت ها به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند تا بررسی های لازم جهت تایید آنها صورت گیرد.

روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان عنوان کرد: سازمان غذا و دارو به ما اعلام کرده است که برای سرعت بخشی در تولید این شرکت ها به آنها در خرید اتانول کمک می کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44717
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.