ورود قوه قضاییه به حادثه کرمان/ عیادت رییس کل دادگستری کرمان از مصدومان به نیابت از رییس قوه قضاییه

دستگاه قضایی پیگیری های لازم در خصوص حادثه کرمان را دستور کار ویژه قرار داده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان به نیابت از رئیس  قوه قضائیه از مصدومان حادثه کرمان عیادت کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و  اعضای شورای معاونان دادگستری کل استان کرمان با حضور در بیمارستان شهید باهنر و حضرت فاطمه(س) شهر کرمان با آسیب دیدگان حادثه تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  دیدار و ضمن دلجویی و ابلاغ سلام آیت الله رئیسی به آسیب دیدگان،درجریان رسیدگی به وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفت.

یدالله موحد در پایان این بازدید ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،عنوان کرد:متاسفانه در جریان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام بدلیل ازدحام جمعیت جمعی از هم میهنان عزیزمان دچار آسیب دیدگی وجمعی نیز جان خود را از دست دادند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و خداوند متعال به آنها صبر عطا کند و انشاالله  جانباختگان این حادثه با شهید حاج قاسم سلیمانی محشور شوند.

موحد می گوید:روند درمان مصدومان در حال پیگیری است و دانشگاه علوم پزشکی با محوریت دکتر رشیدی،رییس دانشگاه  و وزیر بهداشت  با جدیت از همان دقایق ابتدایی حادثه وارد عمل شده اند.

وی افزود: الحمدالله روند درمان و بهبودی مصدومان حادثه خوب است و حسب دستور و تاکید حضرت آیت الله رئیسی، ریاست محترم قوه قضائیه، دادگستری استان کرمان پیگیری های لازم در این  خصوص را دستور کار ویژه خود قرار داده است.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تمام اقدامات و امکانات درمانی را جهت مداوای این بیماران به صورت رایگان به کار گرفته است .

رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان بیان کرد: بخشی از مصدومان حادثه تا صبح امروز از بیمارستان ها مرخص شده اند و امیداوریم با تکمیل روند درمان ،مابقی آسیب دیدگان هم بزودی به جمع خانواده خود بازگردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40109
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.