رئیس پست بم:


پلمپ اداره پست غیرقانونی بود

کرمان نو- رئیس اداره پست شهرستان بم به پلمب ساختمان این اداره در هفته گذشته که به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا صورت گرفته بود واکنش نشان داده و گفت: با توجه به اینکه پست جزو ادارات خدمات رسان و ضروری به حساب می‌آید لذا پلمب آن در روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه سال‌جاری غیرقانونی بوده است.

به گزارش کرمان نو و به نقل از روابط عمومی اداره پست شهرستان بم مجتبی قلعه خانی بیان کرد: در این مقطع زمانی که کرونا سخت‌تر شده و وارد پیک پنجم کرونا شدیم، مجموعه اداره پست بم در گروه یک و جزو سازمان‌های خدمت‌رسان مانند آتش‌نشانی، بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس، قرار دارد.
وی اظهارداشت: خدمات پستی جزء الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است و هیچ اختلالی در فعالیت پست ایجاد نشده، بنابراین مردم می‌توانند خدمات خود را از اداره پست دریافت نمایند.
به گفته قلعه خانی اداره پست می‌تواند به قطع زنجیره کرونا و خروج از این پیک کمک بسیار زیادی داشته باشد.
رئیس اداره پست شهرستان بم تاکید‌کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا به ویژه تعطیلات دو هفته‌ای اخیر کسب‌وکارها، بخش عمده‌ای از خریدهای مردم به‌صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تحویل بخش عمده این بسته‌ها توسط شبکه پستی انجام می‌شود، شرکت ملی پست با بسیج تمامی امکانات موجود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تلاش کرده بسته‌ها و امانات مردم را به موقع تحویل دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.