پنج هزار سالمند بالای ۸۰ سال در رفسنجان واکسینه می‌شوند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اجرای فاز دوّم واکسیناسیون علیه کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود پنج هزار سالمند بالای ۸۰ سال در فاز دوم واکسیناسیون کرونا در رفسنجان واکسینه خواهند شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد جمالی ‌زاده افزود: فاز دوم تزیرق واکسن کرونا در رفسنجان از سه شنبه هفته جاری آغاز شده و تا روزهای آینده ادامه دارد که افراد بالای ۸۰ سال در این مرحله واکسینه خواهند شد.

وی تصریح کرد: فاز نخست واکسیناسیون علیه کرونا برای کادر درمان در رفسنجان انجام شد و فاز دوّم نیز برای افراد سالمند بالای ۸۰ سال اجرا می شود.

وی توصیه کرد: برای دریافت واکسیناسیون کرونا نیاز به مراجعه به مراکز و خانه های بهداشت نیست و همکاران ما به مرور با این افراد تماس می گیرند و مشخص می کنند که چه زمانی و به چه محلی برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

جمالی زاده تأکید کرد: در حال حاضر افرد حتی برای ثبت نام در سامانه هم به جایی مراجعه نداشته باشند و به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند چون ممکن است خطرات احتمالی متوجه سلامتی آن ها شود.

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جمعیت ۳۲۰ هزار نفری شهرستان رسنجان و جمعیت ۳۷ هزار نفری شهرستان انار را تحت پوشش دارد و خدمات درمانی به این افراد ارائه می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69532
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.