۹۰درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پرداخت شده است

رییس دادگستری بردسیر از پرداخت ۹۰درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند این شهرستان خبر داد.

حسین رمضانی زاده گفت: با توجه به تعطیلی کارخانه قند و مشکلات عدیده بوجود آمده با پیگیری های انجام شده تاکنون ۹۰درصد از مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پرداخت شده و در زمینه راه اندازی مجدد کارخانه نیز اقداماتی در حال انجام است.

کارخانه قند بردسیر سال ۱۳۳۰ توسط کشور آلمان تاسیس شد، اما در سال ۸۷ به دلیل اختلافات سهامداران مجموعه و همچنین مشکلاتی که در زمینه سیاسی، اقتصادی، فرسوده بودن ماشین آلات و شکر به وجود آمد، دچار رکود و تعطیلی شد.

در راستای پیشگیری از وقوع جرم،بردسیر مجهز به سیستم پایش تصویری شده است

رییس دادگستری شهرستان بردسیر در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان اظهار داشت:در راستای پیشگیری از وقوع جرم،بردسیر مجهز به سیستم پایش تصویری شده و رایزنی های لازم جهت تجهیز سایر محورهای مواصلاتی این شهرستان به دوربین و پایش تصویری انجام شده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد : ۱۰۰درصد پرونده های تصرفات اراضی ملی در بردسیر تعیین تکلیف شده و خوشبختانه در حال حاضر در این شهرستان حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی وجود ندارد .

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بردسیر همچنین در خصوص اجرای مصوبات این شورا بیان نمود : بالای ۹۰درصد مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان اجرایی شده و موارد اجرا نشده نیز در حال پیگیری است .

۱۳ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی بردسیر اصلاح شده است

رییس دادگستری شهرستان بردسیر همچنین از پیگیری اصلاح نقاط حادثه خیز این حوزه قضایی خبر داد و افزود : با پیگیری های انجام شده ۱۳ نقطه حادثه خیز شهرستان اصلاح و رفع خطر گردیده و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز از جمله محورهای بردسیر – دشتکار ، شیرینک و نگار – بهرامجرد نیز در دستور کار این شورا می باشد .

رییس دادگستری شهرستان بردسیر در پایان از حمایت های همه جانبه جناب آقای دکتر موحد رئیس کل محترم و جناب آقای قویدل معاونت محترم پیشگیری از وقوع جرم استان تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63427
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.