کارگروه رفع مشکلات خودروسازان شرق کرمان تشکیل می‌شود

کرمان‌نو- استاندار کرمان گفت: مسائل و مشکلات خودروسازان شرق استان با تشکیل کارگروهی بررسی و پیگیری خواهد شد تا در رفع مشکلات آنها تسریع شود.

محمدمهدی فداکار روز پنجشنبه در پایان نشست با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اظهارداشت: مسایل و مشکلات خودروسازان در حوزه گمرک و برخی از مصوبات مربوط به واردات کالا بود.

به گفته او بعضی از این مشکلات در حضور اعضای دخیل در این مسائل مانند سازمان بازرسی و گمرک مطرح شد.

استاندار کرمان ادامه داد: همچنین مقرر شد کارگروهی تشکیل شود تا مشکلات را بررسی کند و روند رفع مشکلات تسریع یابد.

او افزود: بخشی از مشکلات خودروسازان در اختیار استان نیست و مقرر شد با پیگیری و مکاتبه پیگیری و حل شود.

فداکار اظهارداشت: شرکت‌های خودروسازی در حال تلاش برای بحث خودکفایی و افزایش ضریب تولید داخلی خودرو هستند که این تلاش خودروسازان قابل تقدیر است.

استاندار کرمان همچنین از رسیدگی و رفع محرومیت در همه مناطق استان کرمان نیز خبرداد و افزود: محرومیت در بخش‌هایی از شرق و جنوب استان وجود دارد که در سفر به شهرستان‌های مختلف از نزدیک در جریان مشکلات و محرومیت‌های این شهرستان‌ها قرار خواهیم گرفت.

به گفته او در هر منطقه‌ای که محرومیت وجود دارد بدون هیچ تفاوتی رسیدگی می‌شود و حل مشکلات آن منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فداکار همچنین درباره تعیین‌تکلیف انتصاب برخی بخشداران اظهارداشت: در حال پیگیری هر چه سریعتر تعیین‌تکلیف بخشداران هستیم و بزودی جابه‌جایی‌های لازم صورت می‌گیرد.

او در پایان گفت: به دلیل کسالتی که داشتم سفر به بم کوتاه بود و قول می‌دهم که روزهای آتی نیز سفری به منطقه داشته باشم و برخی مسایل در آن سفر مطرح و حل شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دومین سفر خود به شرق استان کرمان در یک ماه گذشته صبح روز پنج‌شنبه وارد بم شد؛ و نشست با روحانیون و موثرین فرهنگی، و فعالان اقتصادی، دیدار با خانواده شهید آریایی و همچنین بازدید از شرکت‌های خودروسازی از جمله برنامه‌های این سفر بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91717
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.