کاهش بار شهرک های صنعتی جنوب استان در ایام پیک شبکه سراسری برق

تفاهم نامه “کاهش بار شهرک های صنعتی در ایام پیک شبکه سراسری برق” میان شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان و شرکت شهرک هاي صنعتي امضا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان این آیین باحضور مدیر عامل شرکت توزیع نيروي برق جنوب استان کرمان، مدير عامل شرکت هاي صنعتي، معاون فروش و خدمات مشترکين و مدير دفتر مديريت مصرف شرکت برق جنوب کرمان، اردیبهشت ماه سال جاري برگزار گرديد.

مهدوی نیا مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان در خصوص تفاهم نامه كاهش بار شركت هاي صنعتي در ايام پيك شبكه سراسري برق تصريح نمود: اين تفاهم نامه در راستاي همكاري صنايع در مديريت پيك بار سال 99 منعقد مي گردد و در صورت همكاري صنايع با شركت برق، علاوه بر تخفيفاتي كه شامل اين صنايع  مي شود، صنعت مذكور نيز از ليست احتمالي مديريت اضطراري بار حذف می‌شود.

وي افزود: این تفاهم نامه کمک شایانی به گذر از پیک بار سال 99 خواهد کرد و این مهم باعث جلوگیری از اعمال خاموشی های ناخواسته، توسط شرکت می شود.

وی افزود: مصرف برق مشترکین صنعتی در سال  گذشته  305 میلیون کیلو وات ساعت به مبلغ 31 میلیارد تومان برق بوده است که از این بین شهرستان های سیرجان، بم و جیرفت بیشترین میزان مصرفی را داشتند.

مجتبی ثمره، مدير دفتر مديريت مصرف به ارائه گزارشي از فعاليت هاي شركت در خصوص طرح هاي تشويقي در حوزه صنايع پرداخت و گفت: سال گذشته 522 تفاهم نامه بین شهرک های صنعتی و مشترکین صنعتی با قدرتی بیش از یک مگاوات مبادله شده است و مقدار دیماندی کاهش یافته در سال 98 بیش از 10 مگا وات بوده است و در مجموع  مبلغی قریب به 900 میلیون تومان پاداش به مشترکین صنعتی همکار اهداء گردیده است.

وی خاطرنشان كرد: تفاهم نامه هایی که سال 98 با کلیه مشترکین صنعتی، کشاورزی و اداری منعقد شد، رشد بسیار خوبی نسبت به سال 97 داشته و  در میزان پاداش مشترکین، حدود 60 درصد رشد مشاهده شده است.

ثمره در ادامه سخنان خود تصریح نمود: برای گذر از پیک بار سال 99 نرم افزاری طراحی شده که با استفاده از آن، بار شهرک های صنعتی و مشترکین صنعتی با قدرت بیش از یک مگاوات شهرستان های تحت حوزه عملیاتی شرکت به صورت دقیق پایش می شود.

وی افزود: با توجه به ضوابط اجرائی پاسخگویی بار مشترکین صنعتی در حوزه فعالیت این شرکت، صنایع می توانند از طرح های ذیل استفاده نموده و از تخفیفاتی که به ایشان تعلق می گیرد بهره مند شوند.

ثمره طرح های مذکور را برشمرد و گفت:جابجایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای کاری هفته از ابتدای تیرماه تا انتهای مرداد ماه، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه از 20 خرداد تا 15 شهریور، کاهش یا قطع بار برنامه ریزی شده از ابتدای تیر لغایت انتهای مرداد ماه برای صنایع تک شیفت، از جمله طرح هایی می باشد که این شرکت در اختیار صنایع همکار می گذارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49745
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.