استاندار کرمان:


کرمانی ها تخلفات مربوط به حمل و نقل زائران اربعین را به ۱۴۱ اعلام کنند

استاندار کرمان گفت: مردم اشکالات و تخلفات را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع رسانی کنند و رسانه ها نیز این مشکلات را به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منتقل کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان کرمان گفت: نرخ اولیه بلیت اتوبوس ها برای اعزام زائران منطقی بود بعد به شدت آن را بی دلیل کاهش دادند و از شب گذشته دوباره نرخ تغییر کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت بلیت وی آی پی ۸۷۵ هزار تومان و بلیت اتوبوس معمولی ۴۴ نفره ۵۹۷ هزار تومان شده است.

فداکار اظهار کرد: مردم اشکالات و تخلفات را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع رسانی کنند و رسانه ها نیز این مشکلات را به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منتقل کنند.

استاندار کرمان در ادامه عنوان کرد: نباید خدمات اتوبوس ها کاهش پیدا کند و از تخلفات رانندگان جلوگیری شود همچنین در اردوگاه ها تغذیه زوار آغاز شود.

او تاکید کرد: باید فکر جدی برای برگشت مسافران بشود و اگر یک اتوبوس با مشکل مواجه شد حتما شرکت اتوبوسرانی اتوبوس جایگزین بگذارد و در غیر این صورت برخورد جدی شود. ضمن اینکه یک جایگاه سوخت در موکب ماهان راه اندازی شده است.

استاندار کرمان بیان کرد: ارز دینار در صرافی های استان کرمان زیاد وجود ندارد و این امر منطقی است که باید مدنظر داشت این ارز در اقتصاد کاربرد زیادی ندارد و ارز دینار در اختیار صرافی هاست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96465
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.