کیفیت آرد در تمام استان یکسان است

درحالی که فرماندار ریگان از آرد موجود در این شهرستان گلایه دارد و آن را نامناسب می داند، مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان معتقد است که کیفیت آرد نانوایی ها در تمام استان یکسان است و صحبت فرماندار ریگان صحت ندارد.

کرمان نو/  «باقری»، فرماندار ریگان در جلسه ستاد تنظیم بازار از کیفیت پایین آرد این شهرستان انتقاد کرده و گفته است: کیفیت آرد شهرستان ریگان بسیار پایین و نامناسب است. به گفته وی کیفیت پایین مواد اولیه پخت نان به ویژه آرد باعث نامرغوبی و خشک یا خمیر شدن نان می‌شود.

«مجید نژاد بیگلری» مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان درمورد وضعیت گندم و آرد در استان به کرمان نو می گوید: درحال حاضر موجودی سیلوهای گندم استان، بهترین گندم با گلوتون بالا است.

به گفته وی نانوایی ها برای انتخاب کارخانه ای که آرد خود را تهیه می کنند، آزاد هستند و اجباری توسط شرکت غله مبنی بر تهیه آرد از یک کارخانه خاص وجود ندارد.

خبر مرتبط
خبر مرتبط

او معتقد است:کارخانجات ملزم هستند بهترین آرد را تحویل دهند و اگر نانوایی ها  از کیفیت آرد ناراضی بودند، کارخانه باید پاسخگو باشد.

او همچنین می گوید: موضوعی که فرماندار ریگان مبنی بر پایین بودن کیفیت آرد شهرستان ریگان مطرح کرده، مساله جدیدی است که من تا کنون نشنیده ام.

«نژاد بگیری» از اختصاص گندم با گلوتن بالا به شهرهای جنوبی و شرقی استان خبر داد و گفت: در شهرستان های شرق وجنوب استان به دلیل گرمی هوا باید گندمی که ارائه می شود، گلوتن بالایی داشته  تا سلامتی مردم به خطر نیفتد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35626
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.