۱۵ خرداد؛ آخرین فرصت معلمان برای ثبت درخواست نقل‌ و انتقال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام آغاز ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آتی، درباره شروط نقل و انتقال معلمان از منطقه‌ای به منطقه دیگر توضیح داد.

ایسنا گزارش داده؛ علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی را آغاز کرده‌ایم و نقل و انتقالات در حال انجام است.

وی افزود: آن دسته از معلمانی که متقاضی انتقال به منطقه دیگری هستند هنوز فرصت دارند و می‌توانند به سایت مربوط به نقل و انتقالات مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. این فرصت تا ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاوت امسال نقل و انتقالات معلمان با سال قبل در این است که ساماندهی بر اساس شدت نیاز مقصد انجام می‌شود، گفت: این به معنای این است که اگر معلمی خواهان انتقال به یک منطقه مشخص باشد، باید ببینیم نیاز نقطه مقصد چقدر است و اگر نیاز وجود داشت این کار را انجام دهیم.

الهیار ادامه داد: در غیر این صورت ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ هم به علت تراکم نیرویی که ممکن است در یک منطقه اتفاق افتد و هم به علت نیاز نیروی انسانی که خودمان داریم. بنابراین شدت نیاز مقصد بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: در شیوه‌نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی، متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز تاکید کرده‌ایم که مبنای انتقال در درون استان پس از محاسبه ورود و خروج نیرو اعم از بازنشستگی، ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان و …، ضرایب اشتغال نیروی انسانی و شدت نیاز است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48661
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.