۳۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین نیازمندان کرمانی توزیع می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان گفت: ۳۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین نیازمندان در مناطق ۱۸ گانه شهر کرمان توزیع می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدعلی روح‌اللهی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه رمضان اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم در این ماه هر آنچه به خوبان درگاه خود عطا می‌کند به مردم میهن اسلامی‌مان ایران نیز عطا کند.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و استان کرمان در قالب بنیاد احسان رزمایش‌های مختلفی برای کمک به نیازمندان به‌ویژه آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا برنامه‌ریزی و با کمک گروه‌های جهادی و همکار ستاد اجرایی کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه این رزمایش‌ها با عنوان رزمایش همدلی و احسان در مراحل مختلف از ابتدای شیوع کرونا اجرایی شد ه است افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و همچنین اطعام به مناسبت‌های مختلف انجام شد تا بخشی از مشکلات نیازمندان را تسکین باشیم.

وی با بیان اینکه به‌عنوان مثال به مناسبت‌های مختلفی چون، عید سعید غدیر خم، ایام ماه محرم و صفر و همچنین به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و نیمه شعبان این بسته‌های کمک مؤمنانه توزیع شده است گفت: برنامه‌های حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ماه رمضان در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه در این مرحله طرح اطعام ماه رمضان با مشارکت هیئت‌های مذهبی شهر کرمان اجرا می‌شود ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده در چهار، پنجشنبه ماه رمضان، شب و شام ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و در شب و شام شهادت حضرت علی (ع) اطعام نیازمندان را داریم.

وی عنوان کرد: در مجموع در این طرح تعداد ۳۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین گروه‌های هدف مجموعه ستاد اجرایی در مناطق ۱۸ گانه شهر کرمان و با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان توزیع می‌شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه فاز دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله پنجم نیز در ماه رمضان برگزار می‌شود گفت: در این مرحله بسته‌های معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا نیز توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بخش سوم فعالیت‌های حمایتی خود در ماه رمضان با سایر نهادهای حمایتی از جمله سپاه ثارالله استان کرمان نیز همکاری دارد و در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به نیازمندان کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69178
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.