مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران


۷ قلم داروی درمان سرطان بیمه شد

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، از پوشش بیمه‌ای ۷ قلم داروی درمان سرطان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، محمدحسین کاملی مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تعداد داروهای تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به ۹۰ قلم رسید. امسال نیز ۷ داروی جدید درمان سرطان تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج قرار گرفت.

اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ میلیارد تومان رسیده است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز پیش‌تر گفت: صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج با اعتبار کمتر از هزار میلیارد تومان به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ رسید.

محمدمهدی ناصحی افزود: شکل‌گیری این صندوق بیمه‌ای برای حمایت از بیماران نادر، خاص و صعب‌العلاج بسیار اهمیت دارد و همکاری همه‌جانبه‌ای از طرف معاونت درمان وزارت بهداشت در این زمینه انجام شد و در این یک سال و نیم توانستیم به سمتی برویم که افزایش بودجه مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

او ادامه داد: تاکنون بسته مربوط به ۱۰۷ گروه بیماری نادر، خاص و صعب‌العلاج در سامانه‌های بیمه سلامت قرار گرفته است و امسال نیز بسته خدمتی مربوط به تعدادی از بیماری‌ها تهیه شده و بخشی ابلاغ شده و بخشی در حال ابلاغ هستند. امیدواریم امسال بتوانیم بخش زیادی از این بسته‌های خدمتی را در سامانه‌ها وارد کنیم. بسته‌های خدمتی به طور مداوم در حال بازبینی هستند و سیر تکمیلی این صندوق در حال طی‌شدن است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119185
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.