شاگرد سابق طلافروشی و سرقت دو میلیارد طلا

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سارق طلا فروشی واقع در بازار طلا فروشان کرمان خبر داد و گفت: در بازدید از منزل این متهم 29 قطعه طلای مسروقه به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: «حوالی ظهر سی‌ام آذر ماه سال‌جاری و در زمان تعطیلی بازار طلافروشان شهر کرمان، وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی به پلیس گزارش و بلافاصله نزدیک‌ترین واحد گشت انتظامی و تیمی از پلیس آگاهی به محل اعزام شدند».

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر افزود: «با حضور ماموران در بازار شهر مشخص شد از یک طلافروشی حدود دو کیلوگرم طلا به سرقت رفته است که در این رابطه ماموران ضمن جست‌وجو در محدوده و معابر اطراف این طلافروشی، محل وقوع سرقت را نیز واکاوی کردند».

وی ادامه داد: «تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با این سرقت با انجام بازدیدهای میدانی و اقدامات پلیسی خیلی زود به نتیجه رسید و مدارک مستدلی از دست داشتن فردی با هویت معلوم در این سرقت حاصل و در ادامه مشخص شد این فرد که قبلا شاگرد مغازه‌ی طلافروشی بوده در این سرقت دست داشته است».

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: «در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با تکمیل تحقیقات خود، مخفیگاه این فرد را شناسایی و او را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که خوشبختانه در بازدید از منزل این متهم 29 قطعه طلای مسروقه به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و براساس اعترافات او، شخص دیگری نیز که با او در انجام سرقت همکاری داشته، شناسایی و دستگیر شد»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62028
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.