دیدار اعضای مجمع مطالبه‌گران استان با رییس دستگاه قضا؛


موحد: مطالبات فاقد مستندات موجب بی‌انگیزی مدیران می‌شود| دبیر مجمع: دستگاه قضا از مطالبه‌گران حمایت کند

رییس کل دادگستری کرمان در دیدار با اعضای مجمع مطالبه‌گران استان با اعلام حمایت دستگاه قضا از مطالبه‌گران در چارچوب قانون گفت: تکلیف داریم حرف مستدل و مستند را پیگیری کنیم اما باید توجه داشت که مطالبات فاقد مستندات، نظم جامعه را بر هم زده و موجب آسیب و تنش و نیز بی انگیزگی مدیران می شود.

یدالله موحد روز دوشنبه- ۱۱ بهمن۱۴۰۰- در این نشست گفت: عده‌ای با نگاه و نگرش خود بسیاری از مسائل را بدون مستندات لازم زیر سوال می‌برند که این امر مخالف اخلاق و قانون است لذا در حوزه مطالبه گری نباید به شکلی باشد که موجب بی انگیزگی مدیران شود.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان کرمان در گفت‌وگو با «کرمان‌نو» هدف از این نشست را درخواست حمایت دستگاه قضا از مطالبه‌گران عنوان کرد و گفت: موضوع قراردادها و حقوق معادن استان، حضور بازنشستگان در پست‌های مدیریت و حمایت از مطالبه‌گران از مباحثی است که ما در استان پیگیری می‌کنیم و در این نشست نیز با مصداق مطرح شد.

سید سجاد مهدوی افزود: در این اواخر با ۵ مطالبه‌گر در استان برخورد شده است و نیاز است با حمایت دستگاه قضا، به سهولت امکان به چالش کشیدن مطالبه‌گران نباشد.

او اضافه کرد: ما درخواست کردیم که جلسات منظمی در این زمینه در قالب میزگرد تشکیل شود تا مطالبات با دستور دستگاه قضا پیگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.