سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:


آموزش در آموزشگاه‌های آرایشگری ممنوع است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سالن‌های آرایش فقط مجوز ارائه خدمات دارند و نمی‌توانند کلاس آموزشی برگزار کنند. این در حالی است که مدیرکل فنی و حرفه‌ای از برگزاری کلاس‌های آموزشی در آرایشگاهها را تایید کرده است.

مهدی شفیعی امروز عصر در نشست خبری کرونا در خصوص سوال کرمان نو مبنی بر اینکه فعالیت آموزشگاه های آرایشگری به چه صورت است، عنوان کرد: این موضوع در ستاد استانی مصوب نشده و سالن های آرایش فقط می توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

وی افزود: فعالیت این نوع آموزشگاه ها غیر مجاز است و مصوبه ای در این مورد در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آرایشگاه هایی که مجاز به بازگشایی شدند نیز باید برای نوبت دهی به صورتی برنامه ریزی کنند که پروتکل های بهداشتی و  فاصله اجتماعی رعایت شود.

این در صورتی است که صبح امروز پیرو پیام های متعددی که از مخاطبان کرمان نو در رابطه با بازگشایی کلاس های آموزشی آرایشگری برای ما ارسال شده بود، با مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان گفت و گو کردیم و او به ما گفت:

آموزشگاه‌های آموزش آرایشگری چون معمولا با فضای آرایشگاه یکی است، به دنبال بازگشایی سالن‌ها شروع به‌کار کرده‌اند.

محمدرضا جهانگیری به ما گفت: کار در این مراکز با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان در ادامه صحبت هایش ادامه داد: درخواست بازگشایی کلاس‌های فنی و حرفه‌ای را به ستاد استانی مقابله با کرونا داده‌ایم و قرار است در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند یا نه!

آنطور که از سخنان این دو مسئول برداشت می شود، آموزشگاه های آرایشگری در استان، بدون آنکه مجوز ستاد استانی داشته باشند، شروع به فعالیت کرده اند.

این یعنی خلاف قوانین عمل کردن!

کالبته با توجه به ادعای برخی از هنرجویان مبنی بر اینکه مربیان از آنها خواسته اند تا برای آموزش باید فرد دیگری را به عنوان مدل به همراه داشته باشند، ماجرا را کمی جالبتر هم می کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48988
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.