ماجرای عجیب نیمکت‌های مس‌رفسنجان و شمس‌آذر قزوین!


الهامی و دقیقی بدون تیم و بلاتکلیف

اگرچه قرار بود دقیقی جایگزین الهامی در مس‌رفسنجان شود اما مشکلات مالی این سرمربی را دو دل کرده و او از دیروز در تمرینات مس شرکت نکرده است.

به گزارش کرمان‌نو، پس از ماجراهای طولانی توافق با ساکت الهامی سرمربی سابق تیم مس‌رفسنجان، این باشگاه تصمیم گرفت الهامی را برکنار کند و سعید دقیقی را جایگزین او کند. اما حالا چالش اصلی دقیقی مشکلات مالی این تیم است و باعث شده تا این سرمربی برای ادامه همکاری با رفسنجانی‌ها دو دل باشد.

جدایی الهامی و دقیقی از تیم‌هایشان در تعطیلات نیم‌فصل خبرساز بود؛ اما حالا این دو سرمربی بدون تیم هستند و تیم‌های مس‌رفسنجان و شمس آذر قزوین نیز سرمربی ندارند.

جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر بعد از حضور روی نیمکت نارنجی‌پوشان به‌جای ساکت الهامی و ۷ جلسه تمرین‌دادن این تیم، ناگهان تمرینات را ترک کرده است.

دقیقی که شرط ادامه همکاری را واریز پول به‌حساب باشگاه مس‌رفسنجان اعلام کرده بود و حالا این خواسته محقق نشده، در تمرینات این تیم از روز دوشنبه حاضر نشده است.

این در حالی است که شمس‌آذر قزوین هم با وجود گذشت یک هفته از جدایی دقیقی هنوز سرمربی جدیدی را برای تیم خود انتخاب نکرده و حتی برخی دستیاران این سرمربی هنوز در تمرینات این تیم حضور دارند. همین مسئله احتمال بازگشت دقیقی به شمس‌آذر را نیز در فضای مجازی مطرح کرده است.

از طرفی شکایت الهامی از باشگاه مس‌رفسنجان نیز مانعی برای ثبت قرارداد دقیقی به‌عنوان سرمربی مس خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده تکلیف نیمکت‌های این دو تیم و سرمربی‌های سابق چه می‌شود!

هر دو تیم ۱۰ روز دیگر باید در جام حذفی به میدان بروند و کار خود را در نیم‌فصل دوم شروع کنند، اما همچنان بلاتکلیف هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114657
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.