امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه 14 اسفند 98

سرخط مهم‌تریم خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:16 – تست دومین بیمار مشکوک به ویروس کرونا در رفسنجان مثبت شد و وی هم اکنون در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان بستری است. / ایسنا

7:31 – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خطاب به مردم گفت: دانشگاه علوم پزشکی سیاست مخفی‌کاری ندارد و ضمن آنکه به‌هیچ‌عنوان به دنبال بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی موضوعی را نداریم اما مهمترین مساله این است که پیک شیوع بیماری کرونا ویروس آغاز شده است و ظرف ۱۰ تا ۱۴ روز آینده این اپیدمی به اوج خود خواهد رسید بنابراین از مردم می خواهیم در این مدت مراقبت بیشتری داشته باشند. / ایسنا

9:55 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک در شرق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | وزش باد نسبتا شدید در شرق استان

10:39 – مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از پلمب ۳ نانوایی دیگر و یک مرکز عرضه قلیان دیگر در طرح تشدید بازرسی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در جریان کنترل بیماری کرونا خبر داد.

پلمب ۵ نانوایی در سیرجان

11:09 – در این روز های حساس کرونایی اگر مجبور به ترک خانه شدیم برای حضور در مکان های عمومی چه نکاتی را باید رعات کنیم.

کروناویروس | چند توصیه مهم برای بیرون رفتن از خانه

11:44 – به گفته مدیرکل حفاظت محیط‌‌ زیست استان، کارخانه طلای فاریاب زیر نظر محیط‌زیست دوباره راه‌اندازی شده و به صورت لحظه‌ای بر فعالیت آن نظارت می‌شود.

طلای فاریاب زیر ذره‌بین محیط‌ زیست

12:00 – به گفته مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمان بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم، شهادت علی خواجویی محیط بان راوری هنوز تایید نشده است.

مظلومیت همیشگی محیط‌بانان | حق بر زمین مانده محیط‌بان راوری

12:35 – شهردار کرمان گفت: مردم تعداد مراجعه‌های غیر ضروری خود را به شهرداری کم کنند زیرا بسیاری از کارها را می‌توان به سال آینده موکول کرد.

شهردار کرمان: برای پیشگیری از کرونا شاید بخش خدمات از دسترس خارج شود

12:36 – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: تا زمانی که افراد حالشان بد نیست، به مراکز درمانی مراجعه نکنند ، خرید عید و مسافرت را کنسل کنند تا مشکلی پیش نیاید.

تاکنون مورد مثبتی در سیرجان نداشتیم | مردم خرید عید را کنسل کنند

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44038
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.