مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان:


انبارهای هلال‌احمر کمبودی ندارند

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، خبر منتشرشده در خصوص کمبود کالا در انبارهای این جمعیت را رد کرد و گفت: «در انبارهای هلال‌احمر به‌اندازه یک درصد جمعیت، هر منطقه کالای دپو وجود دارد؛ در خبرهای منتشرشده، به‌جای یک درصد جمعیت، یک درصد کالا نوشته‌شده است.»

کرمان نو| در چند روز گذشته خبری به نقل از«فلاح» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر منتشر شد مبنی بر این‌که وی در جلسه شورای مدیریت بحران استان اعلام کرده بود: « اکنون در انبارهای همه شهرستان‌ها یک درصد کالا بیشتر موجود نیست و در زمان بروز حوادث باید در روز اول  کمبودها رفع شود.»

« 90 درصد انبارهای جمعیت هلال احمر در استان اکنون خالی و تنها یک درصد موجودی کالا وجود دارد،لذا باید موجودی این انبارها را با شرایط دولت مدیریت کنیم.» این صحبت دیگری از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر  است که خبرگزاری‌ها منتشر کرده است.

با توجه به این‌که کرمان بزرگ‌ترین استان کشور است و از طرفی به دلیل تنوع آب و هوایی ، همیشه خطر حوادث طبیعی برای استان وجود دارد، شنیدن این خبر می‌تواند هراسی به جان مردم این دیار بیاندازد. اما ظاهراً قضیه به‌شدت آنچه در سایت‌های خبری اعلام‌شده نیست، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان معتقد است، اشتباهی در انتشار خبر رخ‌ داده است.

سلطانی به «کرمان نو» توضیح داد: «صحبت مدیرعامل این جمعیت به شکل دیگری بیان‌شده و ما از خبرگزاری‌ها خواستیم تا آن را اصلاح کنند.»

«باید در زمان حادثه و امداد، کالاهای موردنیاز در انبارها دپو باشند که همین اتفاق هم افتاده و خبرنگاران فکر کردند یک درصد انبارها پر هستند.» سلطانی در ادامه این صحبتش می‌گوید: «درواقع در زمان حادثه باید به‌اندازه یک درصد جمعیت محل حادثه‌دیده در انبارهای جمعیت هلال‌احمر،کالا دپو شده باشد. منظور مدیرعامل هم یک درصد جمعیت بوده اما به‌ اشتباه یک درصد کالا منتشرشده است.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37560
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.