معاون سیاسی استاندار کرمان:


بحث تقسیم استان کرمان،کاملا منتفی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان با انتقاد از بحث های تقسیم استان کرمان در آستانه انتخابات مجلس گفت: بحث از تقسیم استان کرمان کاملا منتفی است و صحبت از این مباحث در آستانه انتخابات مجلس، ضمن دامن زدن به اختلافات، می تواند نوعی تخلف هم تلقی شود.

 “محمد صادق بصیری” امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸ در سومین جلسه ستاد انتخابات استان افزود: برای برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیکی در شهر کرمان، با وزارت کشور در حال رایزنی هستیم و اعتقاد داریم برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیکی منجر به افزایش سلامت انتخابات و کاهش خطاهای احتمالی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت توجه به افزایش مشارکت مردم و گروه ها در انتخابات اظهار کرد: باید زمینه فعالیت تمامی احزاب و جریانات به نحوی فراهم شود که سلایق مختلف در انتخابات شرکت داشته باشند و به زودی جلساتی با احزاب و جریانات سیاسی برگزار خواهیم کرد.

بصیری تصریح کرد: در فرایند برگزاری انتخابات، معتقدیم رأی مردم حق الناس است و اجازه تخلف به هیچ فرد و یا گروهی داده نخواهد شد و تمامی اتفاقات را رصد می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در پایان با انتقاد از بحث های تقسیم استان کرمان در آستانه انتخابات مجلس گفت: بحث از تقسیم استان کرمان کاملا منتفی است و صحبت از این مباحث در آستانه انتخابات مجلس، ضمن دامن زدن به اختلافات، می تواند نوعی تخلف تلقی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36723
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.