مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان:


برنامه‌ای برای وصل شدن اینترنت‌های خانگی و همراه کرمان وجود ندارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان در پاسخ به این سوال که اینترنت خانگی و تلفن‌های همراه استان کرمان چه زمانی وصل می‌شود؟ عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای فعلا برای وصل شدن اینترنت‌های خانگی و تلفن همراه وجود ندارد و زمان دقیق اتصال آن‌ها مشخص نیست.

“مسعود الهامی” در تشریح وضعیت اتصال اینترنت به سایت های خارجی گفت: اینترنت ادارات و دانشگاه‌های استان کرمان از عصر پنج‌شنبه (۳۰ آبان‌ماه) وصل شدند ضمن آن‌که این موضوع به اپراتورها نیز ابلاغ شده است.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: ادارات و دانشگاه‌هایی که اینترنت آن‌ها وصل نشده است می‌توانند به اپراتورهای مربوطه مراجعه کنند ضمن آنکه ادارات یا دانشگاه‌هایی که تاکنون اینترنت آن‌ها وصل نشده (اتصال به سایت‌های خارجی) می‌توانند از اپراتور مربوطه شکایت و خسارات خود را دریافت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان در پاسخ به این سوال که اینترنت خانگی و تلفن‌های همراه استان کرمان چه زمانی وصل می‌شود؟ عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای فعلا برای وصل شدن اینترنت های خانگی و تلفن همراه وجود ندارد و زمان دقیق اتصال آن‌ها مشخص نیست و این موضوع بستگی به تصمیم شورای امنیت ملی دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37808
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.