هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛


تراکتور و گل‌گهر؛ بازی که همه چی داشت: گل، اخراج و تعویض داور

گل‌گهر با ۲ گل باخت و مس رفسنجان در بازی حیثیتی یک امتیاز گرفت.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۸:۵۰ گل‌گهر در خانه پرشورهای تبریزی به مصاف تراکتور رفت. این بازی با ۲ گل به سود تراکتوری‌ها به پایان رسید اما بازی عجیب و پرحاشیه‌ای بود. در این بازی ابتدا داور مسابقه دچار افت فشار شد و از دقیقه ۶۵ بازی با داور چهارم تعویض شد و درگیری شدید بازیکنان در دقایق پایانی سبب اخراج سامان فلاح و شجاع خلیل‌زاده شد.

گلزنان تراکتور:
گوستاو واگنین(دقیقه ۳۱)
رحمان جعفری(۴۵+۱ از روی نقطه پنالتی)

داور بازی تراکتور و گل‌گهر تعویض شد!

درحالی که دیدار تیم‌های تراکتور و گل‌گهر به دقایق پایانی خود نزدیک شده بود در دقیقه ۶۵ محمدحسین زاهدی‌فر، داور بازی، دچار سرگیجه شدید شد و برای مداوا به کنار زمین رفت. این در حالی است که پس از لحظاتی مشخص شد که زاهدی‌فر امکان ادامه بازی را ندارد و به همین دلیل جای خود را به داور چهارم داد و از زمین بیرون رفت.

فرهاد امینی، داور جوان وارد زمین شد و قضاوت این بازی را برعهده گرفت. البته او در پایان بازی یک جنجال را هم پشت سر گذاشت و با اخراج سامان فلاح و شجاع خلیل‌زاده، اعتراض هواداران را برانگیخت.

 

IMG 20240511 205436

تساوی محرم در بازی حیثیتی

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان درحالی امروز از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه شهدای مس میزبان سپاهان بود که اهمیت این بازی به تقابل محرم با سپاهان برمی‌گشت.

شاگردان نویدکیا در حالی که با یک گل از مهمان خود عقب بودند در دقیقه ۶۲ بازی را به تساوی کشاندند تا این بازی برنده نداشته باشد. مس رفسنجان با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار دارد.

⚽گلزن مس رفسنجان:جلال الدین علی محمدی(دقیقه ۶۲)
⚽گلزن سپاهان:کاوه رضایی (دقیقه ۹)

 

ujz34ajq 1

 

محرم، چهره محبوب طرفداران رقیب!

هواداران سپاهان در جریان دیدار با مس رفسنجان تصویری از محرم نویدکیا با لباس زرد را در ورزشگاه رفسنجان نصب کردند. اندک طرفداران سپاهان که برای حمایت از تیم خود به رفسنجان رفته بودند، در جریان بازی با مس بارها سرمربی نارنجی‌پوشان را مورد تشویق قرار دادند. هواداران سپاهان همچنین تصویری از نویدکیا با لباس تیم خود که روی آن عبارت «مرد اخلاق فوتبال ایران» نوشته شده بود را جلوی جایگاه میهمان در ورزشگاه رفسنجان نصب کردند تا به این شکل از محرم تجلیل به عمل بیاورند. سرمربی مس رفسنجان نیز برخورد گرمی با اعضای تیم سپاهان و همچنین هواداران داشت و به آنها بابت حضور در رفسنجان خوشامد گفت تا روز خاصی برای محرم رقم بخورد.

1240xqtx 1

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118228
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.