تعطیلی فولاد خوزستان به دلیل حمله سایبری تکذیب شد

بنا به گفته مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان حمله سایبری ناکام مانده و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشده و شرکت فعال است.

شرکت فولاد خوزستان صبح امروز ساعت ۵:۳۰دقیقه مورد حمله سایبری قرار گرفت. در اطلاعیه این شرکت در کانال تلگرام این شرکت آمده است که شرکت فولاد خوزستان به دلیل معضلات فنی قادر به ادامه فعالیت نبوده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است، با این حال امین ابراهیمی، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در گفت‌و گو با مهر تعطیلی کارخانه را تکذیب کرده و از هک شدن کانال تلگرامی این شرکت خبر داده است.
بنا به گفته ابراهیمی این حمله سایبری ناکام مانده و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشده و شرکت فعال است.
او در این رابطه گفته است:«خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده، تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف در محل کار حاضر بوده و ان شاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازمی‌گردد.»
بنا به گفته ابراهیمی اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچیک از مطالب آن تأیید نمی‌شود.
اخباری در فضای مجازی در حال انتشار است که این حمله سایبری محدود به فولاد خوزستان نبوده و فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان نیز درگیر حمله شده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90527
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.