میرزایی مدیرعامل گهرزمین:


جلسه هیات مدیره برگزار نشده | من مدیرعامل قانونی هستم

میرزایی مدیرعامل گهرزمین در گفتگو با «کرمان‌نو» در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر ابقای پوریانی به عنوان مدیرعامل گهرزمین گفت: جلسه‌ای امروز ( دوشنبه ۱۷ شهریور) برگزار شده که جلسه هیات مدیره نبوده و ابقا یا عزل کسی هم اتفاق نیفتاده است. هرگونه تغییر برابر قانون تجارت باید توسط هیات مدیره انجام شود.

وی گفت: متاسفانه در روزهای گذشته آقای پوریانی رفتار‌های غیرقانونی زیادی نشان داده و این رفتارها باعث التهاب در شرکت و مجموعه معدنی و کارگری شده است.

میرزایی افزود: ۱۰ روز گذشته هیات مدیره به تشخیص رسیده است که من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند. اگر سهامداران به این نتیجه برسند آقای پوریانی باید به عنوان مدیرعامل باشند باید اعضای هیات مدیره مجدد ایشان را انتخاب کنند.

ایشان ادامه داد: پوریانی بدون برگزاری جلسه هیات مدیره بیانیه صادر کرده که مدیرعامل است. و این دامن زدن به التهاب پیش آمده و غیرقانونی است.

میرزایی در مورد جلسه برگزار شده روز دوشنبه توضیح داد: این جلسه هیات مدیره نبوده و تعدادی از سهام‌داران بودند که اتفاقا در مورد ایشان اختلاف نظر وجود داشته است.

عضو هیات مدیره گهرزمین ادامه داد: تغییرات هیات مدیره برابر با مصوبه هیات مدیره ثبت کدال شده است و بر طبق روال باید در ثبت شرکت‌ها نیز انجام شود. 

وی در مورد نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس جمهور گفت: فعالیت ما بر طبق قانون تجارت است و طبق قانون من مدیرعامل شرکت هستم و اگر شخص رئیس جمهور نظرشان بر این است که من نباشم تمکین می‌کنم.میرزایی همچنین  تاکید کرد به من چیزی مبنی بر کناررفتن اعلام نشده است.

عضو هیات مدیره گهرزمین در مورد اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص بروز فساد در گهرزمین گفت: در فضای مجازی مواردی را دیدم. در همین مدت مواردی از تخلفات توسط برخی کارکنان در اختیار من هم قرار گرفت. سازمان بازرسی هم ورود پیدا کرده و تخلفات را به دادسرا ارسال کرده است. برخی پیگیری‌های بیش از حد و اندازه شبهه ایجاد می‌کند که چرا برخی پیگیر هستند که ایشان برگردد.

میرزایی در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره احتمالی روز سه‌شنبه گفت: فعلا خبر موثقی در این ارتباط ندارم و قطعا اگر جلسه‌‌ای باشد شرکت می‌کنم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55379
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.