حضور داور کرمانی در تیم داوری دربی تهران

سیدرضا مهدوی داور کرمانی لیگ برتر فوتبال کشور در دیدار دربی تهران به عنوان داور پشت دروازه بان در تیم داوری قرار دارد.

کرمان نو/ رییس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان به کرمان نو می گوید  این داور کرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال در تمامی هفته‌ها به عنوان داور حضور داشته است.

عرفان امیر خسروی  افزود: این داور کرمانی حدود 4 سال است که در لیگ برتر فوتبال قضاوت می کند و سال جاری با تعاملات خوب هیات فوتبال استان کرمان با کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اقای مهدوی هر هفته در بازی های لیگ برتر امسال جزو داوران حاضر در میدان بود.

او  همچنین مهدوی را یکی از گزینه های داور وسط برای دربی پیش رو دانست و گفت با توجه به لابی هایی که صورت گرفت داوری وسط به این داور کرمانی داده نشد.

به گفته خسروی استان کرمان در لیگ برتر فوتبال یک کوبل داوری  دارد که هر گاه داور وسط اقای مهدوی باشد دو  کمک او نیز کرمانی هستند  که به جرات می توان گفت قضاوت های این کوبل داوری  جزو برترین قضاوت های لیگ به شمار می روند.

مسوول کمیته روابط عموی و اطلاع رسانی هیات فوتبال استان کرمان با بیان این که استان کرمان از نظر آمار تیم داوری در لیگ دسته دو و  دسته سه کشور بسیار بالاست گفت:  در لیگ دسته دو ودسته سه  فوتبال کشور از استان کرمان 12نفر مشغول به قضاوت هستند.

او همچنین از ورود یک کوبل داوری جوان به لیگ دسته یک فوتبال خبر داد و افزود: داورانی که از استان کرمان در لیگ های یک، دو و سه فوتبال کشور مشغول قضاوت هستند داوران جوانی هستند  پتانسیل های بسیاری بالا برای ورود به مقاطع بالاتر دارند.

او همچنین معقتد است که سید رضا مهدوی داور کرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال تمام  تست های داوری بین المللی را موفقیت پشت سر گذاشت و فقط از لحاظ سنی دچار مشکل شد.

لازم به ذکر است که بازی تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس تهران از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، ساعت ۱۶ روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35124
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.