امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای شنبه ۲۷ دی ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

8:10 – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: قریب به 2500 مدرسه زیر 50 نفر در استان کرمان داریم که اکثرا در مناطق روستائی و عشایری قرار دارند و زیرساخت های اینترنتی در این مناظق کمتر است. / ایسنا

9:53 – معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین دانش آموزان ترک تحصیل و بازمانده از تحصیل را در جنوب استان کرمان داریم، گفت: شاهد ترک تحصیل پنهان دانش اموزان هستیم که نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقی بیفتد. / ایسنا

10:18 – رییس کل دادگستری استان کرمان از سند تحول قضایی بعنوان چشم انداز وضعیت دستگاه قضایی کشور درسال ۱۴۰۲ یاد کرد و گفت: کارکنان قوه قضاییه باید بر اساس این سند و نگرش تحولی و با شتاب مناسب حرکت کرده و به این سند عینیت ببخشند. / ایسنا

10:19 – علی زینی‌وند که از ابتدای فعالیتش در استانداری کرمان بارها به حضور مدیران در جلسات تاکید کرده بود صبح امروز در واکنش به غیبت هشت مدیر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آن‌ها را توبیخ کرد.

برخورد به سبک زینی‌وند| استاندار هشت مدیر غایب را نقره‌داغ کرد

10:23 – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: مراسم تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران» در روستای محمدآباد ساقی انار برگزار شد. / ایسنا

10:38 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا وزش باد شدید و وقوع طوفان در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان| طوفان در راه استان

11:14 – مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه ابزار پر نفوذ هنر و توان هنرمندان در کنترل آسیب های اجتماعی از ویژگی واهمیت خاصی برخوردار است،گفت: بهترین راه مبارزه با مصرف مواد مخدر استفاده از ابزار هنر است. / ایرنا

11:20 – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر دانش‌آموز در استان وجود دارد، گفت: اکثر این مدارس، در مناطق عشایری یا روستایی هستند که معمولا در این مناطق با مشکلات زیرساختی اینترنتی مواجه هستیم.

ضعیف بودن زیرساخت‌های اینترنتی مدارس در مناطق روستایی و عشایری

11:29 – سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بردسیر گفت: مانور آمادگی و پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با هدف چگونگی ارتقای دانش، میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی و آموزش در منطقه ماهونک برای مبارزه با این بیماری برگزار شد. / ایرنا

11:54 – فرماندار کهنوج از خسارت ۶۴۳ میلیارد تومانی سرمازدگی به محصولات کشاورزی این شهرستان خبر داد. / ایرنا

12:38 – معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید از ابتدای سال تحصیلی جاری ۳۶۷۷ دانش آموز پایه اول ابتدائی را به هر علتی نتوانستیم جذب کنیم که از این تعداد ۵۵۱ نفر را جذب کردیم.

افزایش ترک تحصیل پنهان دانش‌آموزان در کرمان

12:43 – وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزیر کشور نسبت به آغاز موج چهارم کرونا هشدار داد. در همین حال سخنگوی ستاد کرونا گفته در روزهای اخیر بیش از ۳۰ هزار نفر به جزیره قشم سفر کرده‌اند.

موج چهارم کرونا؛ هشدار پشت هشدار| سفر بیش از ۳۰ هزار نفر به قشم

13:06 – به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۴ ایستگاه نمونه‌گیری کرونا در این شهر راه‌اندازی شد.

۴ ایستگاه نمونه‌گیری کرونا در رفسنجان راه‌اندازی شد

13:14 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

نرخ سکه، طلا و ارز شنبه ۲۷ دی ۹۹ | قیمت سکه در کانال ۱۰ میلیون

14:04 – سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که در صورت بازگشایی مدارس در مناطق زرد و آبی، حضور دانش‌آموزان اجباری نیست.

اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست

14:43 – رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد تست‌های آزمایشگاهی و متوسط تست‌های مثبت در بیماران سرپایی در سطح استان در حال افزایش است که این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای استان باشد.

افزایش بیماران سرپایی در استان کرمان

14:53 – مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان درباره خبر توبیخ برخی از مدیران از سوی استاندار کرمان گفت: اگر مدیری بخواهد ماموریت برود و همان روز جلسه ای به ریاست استاندار باشد، باید اولویت را به جلسه بدهد.

حضور در جلسات با شخص استاندار برای مدیران در اولویت باشد

15:15 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

مجموع جانباختگان کرونایی استان به ۲۴۰۰ نفر رسید | بستری ۱۰بیمار جدید

16:42 – سریال عصبانیت استانداران کرمان از غیبت برخی مدیران در جلسات کاری همچنان ادامه دارد.

عصبانیت کش‌دار از مدیران غایب| آقای استاندار، اندازه نگهدار که اندازه نکوست

16:48 – بر اساس آخرین بروزرسانی نرم‌افزار ماسک وضعیت شهرستان‌های بردسیر، بم و نرماشیر از زرد به آبی تغییر رنگ پیدا کردند.

آخرین وضعیت کرونای استان از شنبه ۲۷ دی| تغییر رنگ سه شهرستان از زرد به آبی

18:31 – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در خصوص حواشی به وجود آمده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان توضیح داد.

مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان باید با استاندار همکاری کنند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62457
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.