دربی کرمان| اینتر سیرجان مقابل مس رفسنجان

تقابل حساس گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در بازی برگشت دربی کرمان در حالی برگزار می‌شود که لباس گل‌گهر در جلسه هماهنگی پیش از بازی موردتوجه قرارگرفته است.

بازی گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان که امروز از ساعت 15:00 در سیرجان برگزار می‌شود یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر است. در جلسه هماهنگی پیش از بازی نیز به واسطه طرح پیراهن گل گهر سیرجان مورد توجه قرار گرفته است.

گل گهر سیرجان پیش‌تر رنگ آبی را برای پیراهن اصلی خود در نظر گرفته بود و در بازی‌های بیرون از خانه هم با رنگ سفید وارد زمین می‌شد؛ حالا اما در دربی کرمان شاهد طرحی متفاوت خواهیم بود و این تیم با طرح آب و مشکی راه راه وارد میدان خواهد شد؛ یعنی همان طرحی که بازیکنان اینترمیلان صدرنشین فعلی جدول سری آ در فصل جاری برتن می‌کنند. انگار گل‌گهر با این همه سرمایه از طراحی یک لباس جدید جامانده است.

عکس سایت 2

گل‌گهر نزولی مقابل مس رفسنجان رو به رشد

تیم‌های هشتم و نهم جدول در حالی به مصاف هم می‌روند که مسی های رده هشتمی در آخرین بازی های نیم فصل اول و شروع نیم فصل دوم عملکرد بهتری از سیرجانی ها داشتند.

امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در این فصل تداوم عملکردی خوبی نداشتند و همین موضوع باعث شد تا رتبه نهم جدول پایین بیایند. سیرجانی‌ها نیم فصل را مقابل سپاهان با شکست در اصفهان شروع کردند و پیش از آن نیز در ورزشگاه خانگی خود با 5 گل مغلوب پرسپولیس شده بودند.

در سوی مقابل، محمد ربیعی و تیم مس رفسنجان حضور دارند. مسیری که ربیعی طی کرد با قلعه نویی متفاوت بود، او فصل را بد آغاز کرد اما هر آنچه از شروع فصل گذشت نتایج بهتر مس رفسنجان از راه رسید. مسی‌ها اکنون با بیست و سه امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند و در تلاش هستند تا وضعیت را حتی بهبود ببخشند.

مس در بازی سخت هفته قبل خود توانست استقلال را متوقف کند و پیش از آن نیز ذوب آهن را با 3 گل شکست داده بود. محمد ربیعی از اینجای فصل بدون شک در تلاش برای ایجاد آرامش در تیمش است تا فصل را به خوبی به پایان برساند. همچنین با توجه به نتیجه دیدار رفت، قطعا اعضای مس در تلاش هستند تا این دربی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66095
2 نظرات
  1. […] دربی کرمان| اینتر سیرجان مقابل مس رفسنجان […]

  2. […] پوشان شهر کرمان در پایان هفته بیست و یکم لیگ یک با پیروزی ارزشمند مقابل […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.