نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:


در روزهای سخت پشت ما را خالی کردند

محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان پیش از بازی با تراکتور در جام حذفی با گلایه از اینکه مسئولین و مدیران شرکت مس و باشگاه توجهی به حرف‌های او نداشتند گفت: «این تیم را با نیش و دندان تا اینجا رساندم؛ اما در روزهای سختمان پشت ما را خالی کردند.»

به گزارش کرمان نو، تیم مس رفسنجان فردا پنجشنبه در جام حذفی به مصاف تراکتور می‌رود. این بازی حساسیت بالایی برای مسی‌ها دارد آنها در صورت پیروزی می‌توانند بین چهار تیم قرار بگیرند.

نویدکیا در مورد بازی، گفت: این بازی مهم‌ترین بازی فصل است در این تیم روزهای سختی را گذراندیم، به جایی رسیدیم که شانس این را داریم از این مرحله در جام حذفی بالا رویم به چهار تیم اول صعود کنیم. اما فکر می‌کنم بیشتر از اینکه قرار باشد در مورد بازی صحبت کنم نیاز است در مورد اتفاقاتی که در این تیم افتاده است صحبت کنم.

او ادامه داد: بعد بازی با سپاهان خیلی روشن و شفاف با مسئولین باشگاه و شرکت صحبت کردم که الان وقتش است به این تیم کمک کنند؛ اما انگار این حرف‌ها هیچ اهمیت و ارزشی نداشت؛ زیرا هیچ اتفاقی در این تیم نیفتاد. از روزی که من به این تیم آمدم همیشه مشکلات مالی بوده همیشه برای بازی‌ها مشکلات سفر داشتیم.

به همه هتل‌ها بدهکار هستند و مشکل داریم. خیلی وقت‌ها می‌دانم غیر از باشگاه دارند هزینه می‌کنند تا ما بتوانیم سفرهایمان را انجام دهیم و من فکر می‌کنم این مسائل برای همچین شرکتی و باشگاهی مثل مس رفسنجان تأسف‌برانگیز است.

نویدکیا در مورد حواشی اخیر حول باشگاه مس رفسنجان نیز گفت: می‌دانم که شاید مشکلاتی هم از سال‌های قبل اینجا اتفاق افتاده؛ اما این ها ارتباطی به الان ندارد من همیشه مخالف این بودم که ریخت‌وپاش‌های الکی در باشگاه انجام شود چه زمانی که در سپاهان بودم چه وقتی که در اینجا هستم. فکر می‌کنم زمانی که قرارداد مکتوبی برای بازیکن وجود دارد وظیفه باشگاه و شرکت است که حق‌وحقوق آنها را بدهد و این فکر نمی‌کنم جای نگرانی داشته باشد؛ اما متأسفانه بازیکنان من از فصل قبل خود طلبکارند اما انگارنه‌انگار.

او افزود: من الان در این مدت ۳ ماه و نیم ۴ ماهی که اینجا هستم گرفتار این مشکلات هستم خیلی هم کسی به این مسائل گوش نمی‌کند تلاش‌هایی کردند؛ اما اینکه شما یک تزریق کوچکی کنید و بعد بگویید ما کاری کردیم و بعد خداحافظ و اصلاً مهم نباشد خیلی بد است برای این باشگاه و با این شرایط من فکر نمی‌کنم نه خودم و نه این باشگاه در آینده شرایط خوبی داشته باشد و فکر می‌کنم این باشگاه در آینده نیز دچار مشکل خواهد شد مگر اینکه مسئولین باشگاه و شرکت و نمایندگان شهر بنشینند و به یک جمع‌بندی برسند و مسائل اینجا را منطقی‌تر در موردش فکر کنند.

سرمربی مس رفسنجان درباره حق‌وحقوق بازیکنان گفت: بارها این اتفاق افتاد که بازیکنانم فکر می‌کردند با تمرین‌نکردن شاید بتوانند فشاری به باشگاه بیاورند که من از آنها خواستم این کار را نکنند و این کار خیلی حرفه‌ای نیست و خداراشکر به‌اندازه‌ای قبولم داشتند و حرفم را گوش کردند و این کار را انجام ندادند؛ اما من خودم به‌عنوان یک سرمربی خجالت می‌کشم که بگویم چه کاری انجام دهید یا ندهید وقتی می‌بینم که هر کاری که من گفتم انجام دادند؛ اما هیچ اتفاقی در این تیم نمی‌افتد.

این‌ها واقعاً برای خود من نیز خیلی سخت است که این باشگاه شرکت یا هر کسی دیگر من سرمربی را مقابل بازیکنانم قرار می‌دهد و من این تیم را با چنگ‌ودندان به نیش کشیدم تا به اینجا رسیده حالا در روزهای سخت که باید از این تیم مراقبت کنند باز هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118381
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.