دنده عقب مس کرمان در راه صعود| حاشیه‌سازی مدیرعامل بی‌تجربه

مس کرمان مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ یک علی رغم فاصله خوبی که با دیگر رقبا در صدر جدول گرفته بود، در سه بازی اخیر خود عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت و بار دیگر هوادارن کرمانی را مضطرب کرد.

هر چه به هفته‌های پایانی لیگ یک فوتبال کشور نزدیک می‌شویم تب و تاب رقابت‌ها بیشتر می‌شود. هیجانی که به عقیده برخی‌ها چه بسا از لیگ برتر هم بیشتر است.

مس کرمان مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ یک علی رغم فاصله خوبی که با دیگر رقبا در صدر جدول گرفته بود، در سه بازی اخیر خود عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت و بار دیگر هوادارن کرمانی را مضطرب کرد.

در نظرات هوادارن مس کرمان که بعد از ناکامی فصل قبل، امسال امید زیادی برای پایان حسرت شش ساله صعود دارند، رنگ رضایت دیده نمی‌شود.

اتفاق‌های فصل قبل و عدم صعود با تفاضل یک گل این نگرانی را بیشتر کرده که مس دوباره راه فصل گذشته را پیش بگیرد و در هفته‌های پایانی کار به اما و اگر کشیده شود.

شنیده‌های خبرنگار «کرمان‌نو» حکایت از حواشی است که مدیرعامل باشگاه برای تیم درست کرده است. او که در مورد مدیریتش انتقادهایی وجود دارد در روزهای گذشته با حذف چند تن از لیدرهای باشگاه از هواداری تیم روحیه بازیکنان را تضعیف کرده است.

سه بازی ۲ امتیاز

کسب ۲ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در سه هفته اخیر باعث شد فاصله خوبی که مس در صدر جدول گرفته بود به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

هفته بیست و دوم شاگردان مهاجری مقابل نود ارومیه ته جدولی با تساوی بدون گل متوقف شدند.

هفته بیست و سوم  در خانه، با گلی که یکی از دورترین گل‌های تاریخ فوتبال از نظر فاصله نام گرفت مقابل خوشه طلایی ساوه شکست خوردند.

هفته بیست و چهارم نیز از شکست مقابل چوکا تالش که در خطر سقوط قرار دارد فرار کرده و در دقیقه ۷۱ بازی را به تساوی یک یک کشاندند.

جدول مسابقات حالا حساسیت خاصی پیدا کرده. مس با ۴۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و بادران با ۴۱ و استقلال خوزستان با ۳۹ امتیاز در تعقیب نارنجی پوشان هستند.

این اختلاف امتیاز را البته از طرفی می‌توان خوش شانسی مس عنوان کرد. استقلال خوزستان در بازی‌های اخیر خود عملکرد خوبی نداشت و چه بسا در صورت پیروزی مقابل حریفان، مس صدر جدول را از دست می‌داد.

در این بین بادران تهران با ۲ برد متوالی، خود را به رده دوم رساند و این زنگ خطری جدی برای مسی‌های کرمان است.

۱۰ هفته به پایان رقابت های لیگ یک باقی مانده و ناکامی مس در این هفته‌های حساس در بازی‌های نه چندان سخت می‌تواند پشیمانی هفته‌های پایانی را به دنبال داشته باشد.

مسی‌های کرمان ۳۰ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم رقابت‌ها به مصاف قشقایی شیراز رده شانزدهمی می‌روند و باید دیدی شاگردان مهاجری به ناکامی خود پایان می‌دهند یا خیر.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70583
1 نظر
  1. علیرضا م می گوید

    هزار بار گفتم چون رفسنجان به اجبار هزینه های کرمان را باید بدهد و رفسنجانی ها اصلا راضی ندارند و این عین غصب هست پس مس کرمان اینده خوبی ندارد
    تنها راه نجات تیم کرمان اول اینکه خود کرمان هزینه هایش را بدهد و دوم تغییر اسم باشگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.