امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط مهم‌ترین خبرهای دوشنبه ۵ آبان ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:25 – ماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: کسی حق اهانت به مسئولان کشور را ندارد؛ انتقاد سازنده کار یک مسلمان است اما اهانت به هیچ کدام از مسئولان به ویژه سران سه قوا در شرایط فعلی که در جنگ هستیم، کار پسندیده ای نیست. / ایسنا

8:52 – معاون درمان‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سیکل انتقال ویروس کرونا فقط با اجرای محدودیت‌ها شکسته می‌شود. / ایرنا

8:57 – استاندار کرمان گفت: در پیک جدید بیماری در استان کرمان، قله در حال رفیع تر شدن است و در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ نفر بیمار مبتلاء به کرونا بستری در بیمارستان ها داریم و تعداد افراد بستری در آی سی یو و استفاده کننده از دستگاه های تنفسی بیشتر شده و ناچار به اعمال محدودیت هائی شده ایم. / ایسنا

9:21 – طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان سالن‌های مطالعه، مهدهای کودک، آموزشگاه‌های زبان و مراکز خصوصی آموزشی در استان کرمان به مدت ۲ هفته تعطیل می‎شوند.

محدودیت های جدید کرونایی در استان|‌ تعطیلی مهدهای کودک به مدت ۲ هفته

10:37 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به این که امروز از شدت وزش باد در کرمان کاسته خواهد شد،گفت: جوی آرام در سراسر استان حاکم می شود.

وضعیت آب و هوای کرمان| جوی آرام حاکم بر کرمان

11:17 – رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از موفقیت‌آمیز بودن نخستین عمل جراحی مغز در شهرستان کهنوج خبر داد. / ایرنا

11:30 – طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با مثبت شدن تست کرونا ۳۴ نفر دیگر در این شهرستان تعداد کل مبتلایان به این بیماری به عدد ۱۰۷۹ نفر رسید.

کرونا ویروس | ثبت رکورد جدید از ابتلا روزانه به کرونا در زرند

12:23 – قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید کاهش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در دوشنبه ۵ آبان ۹۹ | کاهش قیمت دلار

12:29 – رییس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه استفاده از فاینانس خارجی در شرایط کنونی امکان پذیر نیست، اظهار کرد: بازار سرمایه چندان نقش موثری در تامین مالی شرکت های کرمان ندارد که باید برنامه‌ای برای ورود شرکت ها به این بازار فراهم آورد تا بتوان بخشی از تامین مالی را انجام داد. / ایسنا

14:34 – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تعطیلی تالارهای شهرستان کرمان از جمعه به مدت ۲ هفته خبر داد.

تالارهای شهرستان کرمان از جمعه به مدت ۲ هفته تعطیل هستند

15:34 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

ثبت ۱۰۱ بیمار بستری جدید ناشی از کرونا در استان

16:15 – استاندار کرمان بیان کرد: استان کرمان وارد پیک شدید و جدیدی از بیماری شده است و در حال حاضر حدود هزار نفر بیمار قطعی و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری هزار نفر براثر کرونا در استان

17:05 – نخبگان و فعالان فناور می‌توانند خدمت سربازی خود را به جای پادگان در یک شرکت دانش‌بنیان به عنوان کارمندان کلیدی سپری کنند، متقاضیان تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ فرصت دارند تا رزومه ارسال کنند.

متقاضیان امریه شدن در دانش‌بنیان‌ها تا ۱۵ آبان فرصت دارند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57644
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.