سرقت مسلحانه مرغ و برنج در شهر کرمان تکذیب شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص وقوع سرقت مسلحانه از یک سوپر مارکت در میدان کوثر کرمان را تکذیب کرد.

اخیراً در فضای مجازی کلیپی از یک سرقت مسلحانه به‌عنوان «سرقت مسلحانه برای یک گونی برنج و یک پلاستیک مواد غذایی در میدان کوثر کرمان» منتشرشده است. در این کلیپ دو نفر که یکی از آن‌ها اسلحه کلاش دارد به یک سوپرمارکت حمله و یک گونی برنج و تعدادی مرغ از این مغازه سرقت می‌کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، “کوروش احمد یوسفی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در خصوص انتشار این کلیپ گفت: با تمهیدات ویژه پلیس، امنیت کامل در شهرستان کرمان برقرار بوده و کلیپ منتشر شده مربوط به کرمان نیست.

او از کاربران فضای مجازی و برخی از رسانه های جمعی خواست به اخباری که از منابع غیر رسمی اعلام می شود توجه نکرده و از دامن زدن به اینگونه شایعات که باعث بر هم زدن آسایش و آرامش می شود جدا خودداری نمایند.

به گفته یک منبع آگاه این سرقت نیمه شب یکشنبه و در شهرستان قلعه گنج بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67937
1 نظر
  1. درویش پردلی نژاد می گوید

    سلام
    شما را بخون شهدا قسمتون میدیم جلوی این فساد اقتصادی بی نظیر تاریخ بشریت رابگیرید والله قسم اگر دست مسعولان فعلی کشور همچون.

    جهانگیری : خاین کذاب
    حسن روحانی.: وطن فروش
    محمد جواد ظریف. : دغل باز بیسواد
    نوبخت : مکار

    از سیستم این کشور قطع گردد از خون شهیدان این وطن آنچنان بهار زیبایی سر میگیرد که مسلمانی در دور ترین نقطه کره زمین به عشق و زیارت این آب وخاک ایران پرواز میکند وافتخار میکند
    خدایا ازآبروی ما بردار وبر عمر وعزت سید علی افزون کن

    بحق پاکان و اولیا پاک درگاهت

    (. انشاله)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.