اتمامِ‌حجت محرم نویدکیا با مدیران باشگاه مس رفسنجان؛


سرمربی مس رفسنجان: نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهم

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد بازی با سپاهان با مدیران مس رفسنجان اتمامِ‌حجت کرد و از آن‌ها خواست تا مشکلات مالی این تیم را حل کنند.

به گزارش کرمان‌نو، مس رفسنجان که این روزها با حضور محرم نویدکیا وضعیت بهتری در امتیازگیری پیدا کرده است و در جام حذفی نیز حالا جزو مدعیان به حساب می‌آید اما همچنان با مشکلات مالی روبرو است. مشکلاتی که تا حد زیادی مربوط به سال‌های گذشته است.

در همین بازه زمانی که نویدکیا بر روی نیمکت مسی‌ها بوده یک‌بار استعفا داده و چندین بار هم به این مشکلات اشاره کرده است اما همچنان مشکلات این باشگاه وجود دارد تا بار دیگر او در نشست خبری بعد بازی با سپاهان به آن‌ها اشاره کند.

نویدکیا گفت: «باید خیلی شفاف و روشن به مدیرعامل، هیئت مدیره و مسئولان شهری و سایر مسئولان در شرکت مس بگویم که بازی هفته آینده برای من یک بازی فوق‌العاده حساس است. من نوشدارو بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهم. آن موقع دیگر فایده ندارد. هرکاری می‌خواهند برای تیم بکنند، الان وقتش است. لطفاً، خواهشا پول بازیکنان من که از سال قبل باقیمانده را بدهید. نمی‌گویم امسال، از سال قبل که باقی مانده را بدهید. به ۱۰ بازیکن بدهکار هستیم و باید پولشان را بدهیم. بعد از این بازی دیگر به درد من نمی‌خورد. اگر قرار است کاری برایشان بکنید، الان بکنید.»

مس رفسنجان پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تراکتور در تبریز می‌رود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118243
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.