به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان؛


شاگردان اکبر محمدی اعتصاب کردند

بازیکنان تیم مس کرمان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات شرکت نکردند.

به گزارش کرمان‌نو، طبق شنیده‌ها روز گذشته بازیکنان تیم مس کرمان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات شرکت نکردند.

شاگردان اکبر محمدی که جمعه ۴ خرداد در مقابل چادرملو اردکان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند پس از آن در تمرینات شرکت نکردند تا اعراض خود را به پرداخت نشدن مطالباتشان نشان دهند.
نارنجی‌پوشان کرمانی تاکنون حدود ۶۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند و طبق زمانبندی مشخص شده از سوی باشگاه مس قرار بود ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای خود را در هفته بیست و هفتم دریافت کنند که گویا این اتفاق نیفتاده و همین موضوع باعث شده تا شاگردان اکبر محمدی دست به اعتصاب بزنند.
این تیم در ابتدای فصل با مبالغ نجومی بسته شد. قراردادهایی که البته خیلی زود یقه تیم را گرفت و این تیم برای رعایت سقف قرارداد ناچار به جدایی ۳ بازیکن خود شد. جدایی‌هایی که البته بدون ترکش برای مس نخواهد بود و جریمه‌ی این فسخ‌ها در آینده یقه مس کرمان را خواهد گرفت.

در کنار قراردادهای ابتدای فصل بازیکنان زیادی نیز در نیم فصل با نظر اکبر محمدی به تیم اضافه شدند.
این تیم در فصل جاری با امید و هدف صعود بسته شد اما حواشی زیاد از همان ابتدای فصل در این تیم باعث شد که خیلی زود از جمع مدعیان صعود عقب بیفتد و حالا رتبه چهارم بودن این تیم با رتبه دوازده بودنش هیچ تفاوتی نکند و هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد.
البته اگر چه رتبه مس کرمان دردی را دوا نمی‌کند اما با توجه به بندی در قرارداد اکبر محمدی و دستیارانش، کسب رتبه پنجم یا ششم در پایان فصل مزایایی برای اکبر محمدی خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118686
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.