مدیر فنی مس رفسنجان


شایعات مربوط به اعتصاب تیم را تکذیب می‌کنم

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: موضوعاتی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعتصاب بازیکنان مس رفسنجان مطرح شده بود، شایعه‌ای بیش نبود و آن را تکذیب می‌کنم.

به گزارش کرمان‌نو به نق از ایسنا، اکبر زبردست اظهار کرد: تمرینات مس رفسنجان پس از چهار روز استراحت پس از پایان هفته چهارم از روز شنبه ۱۱ شهریور آغاز شده و تا ۲۵ شهریورماه در تهران ادامه دارد.

 او افزود: تمرینات تیم، از ۲۵ تا ۲۹ شهریور در رفسنجان دنبال می‌شود و مس رفسنجان روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه جاری باید در رفسنجان به مصاف آلومینیم اراک برود.

 زیردست گفت: طی دوهفته‌ای که تیم برای ادامه مسابقات آمده می‌شود دو بازی تدارکاتی پیش‌بینی شده تا یاران نارنجی‌پوش بیشتر در فضای مسابقه قرار گرفته و نکات تاکتیکی از سوی کادر فنی مدنظر قرار گیرد.

 مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص گفته‌هایی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعتصاب بازیکنان مس رفسنجان مطرح شده بود را رد کرد و گفت: نه اعتصابی در کار نبوده، بخشی از طلب بازیکنان از سال قبل باقی‌مانده بود که باتوجه‌به تغییراتی که در شرکت مس ایجاد شده بود این پرداخت‌ها به‌تعویق‌افتاده و با صحبتی که مدیرعامل باشگاه و قائم‌مقامش با بازیکنان داشتند در آینده نزدیک این بدهی‌ها پرداخت خواهد شد.

 زبردست در خصوص دیدار با آلومینیم اراک در خانه و این‌که آیا مس از این دیدار شروعی دوباره در لیگ خواهد داشت؟ گفت: تمام تلاشمان این است که اتفاق مثبتی رقم بخورد و اشکالات تیم طی این دو هفته برطرف شود و در مصاف با آلومینیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108477
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.