فعالیت مشاغل گروه‌های شغلی ۳ و ۴ رفسنجان ممنوع شد

در پی تغییر وضعیت شهرستان رفسنجان از زرد به نارنجی و جلوگیری از شیوع و گسترش بیشتر ویروس کرونا ، ستاد کرونای شهرستان جلسه اضطراری تشکیل و مصوبات جدید به تصویب رسید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان با توجه به وضعیت جدید فعالیت مشاغل گروه‌های شغلی ۳ و ۴ شامل ( تالارهای پذیرایی ، استخرها ، باشگاه‌های ورزشی،  چایخانه‌ها ، قهوه خانه‌ها، کافه‌ها، سینما‌ها، مهدکودک‌ها، خانه‌های بازی و گیم نت‌ها) تعطیل است.

برگزاری مراسمات مذهبی (نماز جمعه ، جماعت ، جشن‌ها و عزاداری‌ها) ممنوع و آموزش حضوری در مدارس ، دانشگاه ها و حوزه‌های علمیه تعطیل است.

هیچ مراسمی از جمله  مراسمات عزاداری و ختم در منازل ، مساجد و آرامستان‌ها و هر مکانی در شهرستان مجوز برگزاری ندارد.

فعالیت تمامی اصناف مشاغل گروه شغلی(۲) از ۸ صبح تا ۸ شب بوده و ادامه فعالیت رستوران‌ها از ساعت ۸ شب به بعد صرفا به صورت بیرون بر خواهد بود.

کاهش حضور تا یک سوم کارکنان دستگاهای ارائه دهنده خدمات ضروری و کاهش یک دوم حضور کارکنان سایر دستگاه‌ها و لغو ماموریت‌های اداری خارج از شهرستان با تشخیص بالاترین مقام مسوول.

خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرستان و ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع و اردو های سیاحتی و زیارتی اجازه برگزاری و تبلیغ ندارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.