در نشست شورای‌عالی مسکن اعلام شد


 متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن زمین می‌گیرند| هر قطعه زمین در شهر کرمان به دو نفر واگذار می‌شود

 در هفدهمین نشست شورای‌عالی مسکن امروز (۵ خردادماه) به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری و در ارتباط تصویری با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد، تصمیم بر آن شد که حدود ۱۰ هزار قطعه زمین در سطح استان آماده شده و به‌زودی واگذاری قطعات زمین در کرمان و شهرهای دیگر انجام شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح شنبه ۵ خردادماه در نشست شورای مسکن استان به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشبرد کار مردم و خدمت‌رسانی دولت بدون هیچ‌گونه اختلال و با جدیت تمام اشاره داشت و عنوان کرد: برای شهر کرمان قرار بود، واگذاری قطعات زمین به‌صورت آپارتمانی باشد که باتوجه‌به تأمین زمین صورت‌گرفته در نقطه‌ای از شهر این مسئله لغو و هر قطعه زمین به دو نفر واگذار می‌شود.

 فداکار گفت: آماده‌سازی سایت‌ها پیش رفته است و در مجموعه ۱۰۸ هکتاری مصوب شده شهر کرمان به حدود ۴ هزار نفر زمین واگذار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: کارها را به جد پیگیر هستیم و وظیفه داریم خللی در کار خدمت به مردم ایجاد نشود.

 گفتنی است، هفدهمین نشست شورای‌عالی مسکن امروز (۵ خردادماه) به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری و در ارتباط تصویری با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

 استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118655
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.