نقل و انتقالات زمستانی فوتبال| از کم فروغی گل‌گهر تا عملکرد خوب مسی‌ها

نقل و انتقالات زمستانی فوتبال کشور در حالی پیگیری شد که از تیم‌های کرمانی مسی‌های کرمان و رفسنجان عملکرد خوبی داشتند و گل‌گهر کم فروغ ظاهر شد.

حمزه سلمانی| مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر و مس کرمان و آرمان گهر سیرجان در لیگ یک، 4 تیم کرمانی که در ادامه به نقل و انتقالات زمستانی آن‌ها می پردازیم.

مسی‌های کرمان که هم اکنون در صدر جدول لیگ یک قرار دارند تغییرات نسبتا زیادی داشته و شش بازیکن جدید جذب کردند.

آخرین بازیکنی که با مس قرارداد امضا کرد ابوالفضل علایی مدافع سابق استقلال خوزستان بود. پیش از این نیز مسی‌ها محمد علینژاد از آلومینیوم اراک، رحیم آلبوغبیش از فجرسپاسی، میلاد نوری هافبک سابق استقلال و علیرضا ارجمندیان بازیکن مس رفسنجان و حمید گلزاری را جذب کرده بودند.

نقاط ضعف گل‌گهر پر نشد

گل گهر اما تیم کم فروغ نقل و انتقالات زمستانی بود. با این که ضعف سیرجانی‌ها در بخش دفاعی و هافبک به خوبی در نیم فصل اول مشاهده میشد.

در حالی که شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی از رفتن علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس تا جذب احسان حاج صفی شنیده میشد؛ فرشید باقری هافبک اخراجی فصل گذشته استقلال، علی دشتی بازیکن نیم فصل اول لیگ بیستم ذوب آهن و مرتضی تبریزی مهم‌ترین خریدهای امیر قلعه نویی بودند.

عرفان توماج، سعید آهنی و مهدی ده مست هم سه جوانی بودند که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به گل‌گهر ملحق شدند و یوسف وکیا مدافع تیم گل گهر با جدایی از آبی پوشان به تیم شهر خودرو خراسان پیوست.

۴ خرید ارزشمند مس رفسنجان

مس رفسنجان یکی از باشگاه هایی بود که هوشمندانه در پنجره زمستانی فعالیت داشت و 4 بازیکن تاثیرگذار به جمع این تیم اضافه شدند.

محمد انصاری، مدافع چپ پای پرسپولیس که بعد از ۵ فصل حضور در این تیم، در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم به جدایی از سرخپوشان گرفت و قرارداد خود را با مس رفسنجان به امضا رساند یکی از مهم ترین خریدهای محمد ربیعی بود.

مهدی کیانی و حسن جعفری دو بازیکن سابق سپاهان بودند که حالا در نیم فصل دوم لیگ بیستم برای نارنجی پوشان رفسنجانی بازی خواهند کرد و علیرضا سلیمانی مهاجم نیم فصل اول سایپا دیگر خرید این تیم بود.

دیگر تیم لیگ یکی استان کرمان یعنی آرمان‌گهر سیرجان که روزهای خوبی را نیم فصل اول سپری نکرد، عبدالرضا زارعی مدافع بادران تهران و وحید شیخ ویسی دروازه بان فصل گذشته پیکان تهران را جذب کرد .

اسماعیل کیانی و بلال میرزاعلی نیز بازیکنان خروجی آرمان گهر سیرجان بودند که به ترتیب به هوادار تهران و ملوان انزلی پیوستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67376
1 نظر
  1. امیر محمد می گوید

    لطفا اموال معدن مس رفسنجان را صرف استادیوم و باشگاه و بیمارستان در کرمان نکنید
    از صد سال پیش از طرف کرمان به ما هیچ نرسیده و فقط اموال رفسنجان را غیر قانونی برداشت کردند
    با تشکر از سایت خوب کرمان نو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.