نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های جنوب شرق استان کرمان گفت : نمایشگاه‌ توانمندی‌های استان کرمان از تاریخ 25 آذر ماه در سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار و تا 29 آذر ماه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوبشرق استان با بیان اینکه ، قرار بود این نمایشگاه از 4 تا 9 آذر ماه برگزار شود، ادامه داد: از آن جا که در صدد بودیم تا بازدید کننده بیشتری را در نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان ، در تبریز داشته باشیم تاریخ آن به 25 تا 29 آذر تغییر کرد.
امیرحسین سعید گفت: سعی کردیم این نمایشگاه را هم زمان با نمایشگاه فرش ، شب یلدا و نمایشگاه لیزینگ کالا و خدمات تبریز برگزار کنیم تا استقبال بیشتری را شاهد باشیم.
وی گفت : نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در بخش‌های صنعت ، معدن، کشاورزی و محصولات باغی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان برگزار می‌شود و در کنار آن پارک‌های علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش بنیان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
سعید اضافه کرد: از آنجا که خیلی از کنسولگری‌های فعال در شهر تبریز حضور دارند و از طرف دیگر تبریز پرجمعیت‌ترین و ثروتمندترین شهر غرب کشور است و در بخش صنعت نیز فعال است و بازرگانی فعالی را ما در این شهر شاهد هستیم ، نمایشگاه توانمندی‌های استان را در آنجا برگزار کردیم تا بتوانیم ارتباط دوسویه‌‌ای را با تبریز برقرار کنیم.
مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق گفت: استان کرمان تا کنون حضور فعالی را در بازار تبریز نداشته است و با برگزاری این نمایشگاه‌ سعی کردیم تا با صنعت‌گران و بازرگان شهر تبریز ارتباط بگیریم و از توانمندی های آنها در جهت پیشرفت صنعت و بازرگانی استان استفاده کنیم.
وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز ، معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در بخش‌های مختلف ، جاذبه های گردشگری و معرفی صنایع دستی است و بی شک این نمایشگاه می‌تواند ارتباط ما را در بخش صنعت و بازرگانی با تبریز قوت بخشد.
وی ادامه داد: از آنجا که نمایشگاه‌های توانمندی‌های استان کرمان همزمان با نمایشگاه فرش ، شب یلدا و نمایشگاه لیزینگ کالا و خدمات تبریز برگزار می‌شود پیش بینی می‌شود که استقبال خیلی خوبی را شاهد باشیم و امیدواریم که برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها به پیشرفت صنعت و توانمندی‌های استان کرمان بیفزاید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37860
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.