وزیران بهداشت،اطلاعات و نیرو، همراهان رییس جمهور در سفر به استان کرمان

در سفر رییس‌جمهور به استان کرمان، تعدادی از وزرا، معاونان و مشاوران روحانی او را همراهی می‌کنند. در این سفر، وزیر بهداشت به جیرفت و عنبرآباد، وزیر اطلاعات به شهربابک، وزیر نیرو به زرند و کوهبنان، معاون رییس جمهور در امور مجلس به شهرستان‌های جنوبی و مشاور رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی به شرق استان می‌آیند.

کرمان| مدیر روابط عمومی استانداری در خصوص برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به استان، به «کرمان نو» گفت:«دکتر روحانی روز دوشنبه برای افتتاح پروژه هایی به شهرستان های رفسنجان، سیرجان و بافت سفر می‌کند.» 

همراهان رییس‌جمهور

عباس تقی زاده در خصوص همراهان رییس جمهور در  این سفر گفت: «روز دوشنبه دکتر «امیری» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس به کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج،فاریاب، می‌رود. در همین روز دکتر «نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جیرفت و عنبرآباد سفر می‌کند، این ۲ نفر روز سه‌شنبه در شورای اداری نیز حضور دارند. همچنین «علوی» وزیر اطلاعات به شهربابک، «اردکانیان» وزیر نیرو به زرند و کوهبنان، «حجت الاسلام یونسی» مشاور رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهب به ریگان، فهرج و نرماشیر سفر می‌کنند.»

تقی زاده ضمن اشاره به افتتاح 2 پروژه صنعتی در سیرجان، گفت: « علاوه بر پروژه های سیرجان، طرح آهن اسفنجی در بافت با کارفرمایی شرکت احیا استیل فولاد بافت، ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن در سال، اشتغال‌زایی ۲۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون یورو با حضور دکتر روحانی ۲۰ آبان ۹۸ به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.»

وی توضیح داد:« جزییات سفر رییس‌جمهور به شهرستان‌های سیرجان و بافت هنوز مشخص نیست.»

برنامه‌های سه‌شنبه

مشاور استاندار در خصوص برنامه‌های روز سه‌شنبه گفت:«شورای اداری استان و نشست خبری رییس‌جمهور در کرمان روز ۲۱ آبان برگزار می‌شود و به‌طور همزمان در شورای اداری از طریق ویدئوکنفرانس، یک سری طرح در سطح استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسند. همزمان تعدادی از وزرا و مشاورین رییس‌جمهور هم در شهرستان‌های استان حضور دارند. جزییات طرح ها هم به زودی اعلام می‌شود.»

به گفته تقی زاده، جزییات برنامه وزیران و مشاوران هنوز به‌طور کامل اعلام‌نشده است.

مدیر روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: «در نشست خبری فقط رییس‌جمهور پاسخگوی سوالات است و قرار است، امروز عصر با روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور  در مورد چگونگی برنامه‌های نشست خبری جلسه ای داشته باشیم.»

رییس جمهور بعد از ظهر سه شنبه کرمان را ترک می‌کند. 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37492
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.