حجت‌الاسلام رییسی در فرودگاه کرمان:


پرونده‌ای برای شهادت سردار سلیمانی در دادسرای تهران تشکیل شده است

کرمان‌نو- رییسی صبح امروز یک‌شنبه ۲۷ بهمن برای سخنرانی در مراسم چهلم سردار سلیمانی وارد کرمان شد و گفت: توفیق است برای بنده و همکارانم که در چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام برای عرض تسلیت به مردم عزیز کرمان و تبریک به این خطه که فرزندی اینچنین پرورش داد که افتخاری برای عالم اسلام است، اینجا باشم.

رییس دستگاه قضایی که با استقبال مقامات استانی وارد کرمان شد ادامه داد: به برکت شرکت در مراسم اربعین شهید سلیمانی دیداری با همکاران قضایی داریم تا با مشکلات همکارانمان در استان بیشتر آشنا شویم و با جمع همکاران ستادی قوه قضاییه بتونیم نسبت به رفع مشکلات قوه قضاییه  در استان اقادم موثری داشته باشیم..

حجت‌الاسلام رییسی  توضیح داد: نشستی با مسئولان عالی قضایی و نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و  استاندار محترم داریم که بتوانیم موضوعات مربوط را بخشی در استان و بخشی را در مرکز دنبال می کنیم.

وی در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: به برکت شهادت سردار سلیمانی نفرت عمومی نسبت به آمریکا برانگیخته شده است. به تعبیر بزرگان امروز قیامتی به‌خاطر شهادت این سردار اسلام بوجد آمده و این فرصت مناسبی برای پیشرفت اهداف شهید سلیمانی است.

رییسی از تشکیل پرونده‌ای در خصوص شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: نسبت به موضوع شهادت او مسئولان قضایی در ایران و عراق پیگیری در حال انجام است. پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل شده و قضاتی مامور شدند که کار را با همکاری معاونت بین الملل قوه قضاییه و وزارت خارجه دنبال کنند و این کار با همکاری مسئولان قضایی عراق دنبال می‌شود. ان‌شالله انتقام از آمریکایی‌ها گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42540
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.