مس‌کرمان به دنبال ثبات


گل‌گهر به دنبال جبران

در چارچوب هفته‌ی بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه ۸ اسفند ۲ نماینده فوتبال کرمان به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو در چارچوب هفته‌ی بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، مس‌کرمان از ساعت ۱۵ در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و گل‌گهر در سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ میزبان پیکان تهران است.
گل‌گهر رده چهارمی برای اینکه همچنان در کورس باقی بماند نیاز به این پیروزی خانگی در مقابل پیکان رده دوازدهمی دارد.
شاگردان امیر قلعه‌نوعی که این فصل توانسته بودند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و در بیشتر هفته‌ها جزو تیم‌های بالای جدول و مدعی لیگ باشند و با وجود اینکه در بازی گذشته خود موفق شدند در بندر انزلی مقابل تیم پایین جدولی ملوان به پیروزی برسند اما همچنان نگاه‌ها به این تیم است که آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را بگیرد؟
گل‌گهر سیرجان از پنج بازی گذشته خود سه تساوی، یک پیروزی و یک شکست داشته که آمار چندان مناسبی برای یک تیم مدعی نیست و باعث شده سیرجانی‌ها از کورس عقب بمانند.
پیکانی‌ها در بازی دور رفت با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان قلعه‌نوعی بازنده بودند اما خودروسازان طی این هفته‌ها توانسته‌اند از پنج بازی گذشته خود ۲ پیروزی، یک شکست و ۲ تساوی به دست بیاورند؛ آماری که نشان از روند رو به رشد پیکان دارد و همچنین نشان می‌دهد که پیکان در این هفته‌ها عملکرد به نسبت بهتری نسبت به حریف سیرجانی خود داشته است.
در روزهای اخیر سرمربی سیرجانی‌ها که از گزینه‌های جدی اعلامی برای سرمربیگری تیم ملی نیز بود از این عنوان کناره‌گیری کرد، تا به دنبال این باشد که با تمرکز کامل ناکامی‌های اخیر تیمش را جبران کند و سیرجانی‌ها در این بازی محکوم به پیروزی باشند.
در دیگر بازی این هفته مس‌کرمان و ذوب‌آهن که رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول را دارند در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند تا هم به دنبال ۳ امتیاز این مسابقه باشند و هم جایگاه خود را بهبود دهند، مس در صورت پیروزی می‌تواند یک پله صعود در جدول داشته باشد و به رده‌ی سیزدهم برسد.
شاگردان حسینخانی که در هفته‌های گذشته عملکرد بهتری در لیگ برتر داشتند با حذف شدن از جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را برای بقا در لیگ برتر گذاشته‌اند و به دنبال پیروزی در این مسابقه‌اند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.