گل‌گهر – ماشین‌سازی| پیروزی آسان در انتظار شاگردان قلعه‌نویی؟

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در حالی به پایان می‌رسد که گل‌گهر در سیرجان میزبان ماشین‌سازی تبریز قعرنشین است.

شاگردان امیر قلعه نویی در تلاش هستند از آشفتگی و بی سروسامانی حریف این هفته خود نهایت استفاده را برده و پیروزی بی دردسری را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

سیرجانی‌ها که بازی‌شان در برابر فولاد در هفته هجدهم به دلایلی نامشخص لغو شد، با استراحت بیشتری در مقایسه با سایر رقبا امروز در دیداری خانگی برابر تیم بحران زده ماشین سازی به میدان می‌روند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم قرار داردند، فرصت خوبی دارند تا با پیروزی برابر حریف قعرنشین خود، به رده هفتم برسند.

گل‌گهر در ۵ بازی آخر خود، روندی سینوسی داشته و ۳ شکست، یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده است اما در دیدار رفت موفق شد این تیم تبریزی را در خانه‌اش با یک گل شکست دهد.

ماشین‌سازان که در ۴ تقابل خود با گل‌گهر بازنده بوده‌اند، در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و تنها یک شکست را تجربه‌کرده‌اند اما با ۹ امتیاز در رده آخر جدول ۱۶ تیمی مسابقات قرار دارند.

آن‌ها کار سختی برای امتیاز گرفتن در کرمان دارند زیرا سعید اخباری مجددا از این تیم خداحافظی کرده و مسئولیت فنی این تیم در دیدار امروز بر عهده کاظم محمودی، مدیر فنی تیم تبریزی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67791
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.