وزیر کشور در سفر به رفسنجان اعلام کرد


۱۴۰ شهرستان کشور درگیر سیل شدند

وزیر کشور در جلسه ستاد بحران رفسنجان از مدیریت سیل در کشور خبر داد. وحیدی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰ شهرستان کشور درگیر سیلاب شد گفت: با حجم آبی که وارد رفسنجان شد باید خسارت بیشتری وارد می‌کرد که با حضور مدیران استان کار مدیریت شد.

وحیدی عصر امروز ( یک‌شنبه ۹ مرداد ) در سفر به رفسنجان و پس از بازدید هوایی و زمینی از مناطق سیل‌زده گفت: سیل روزهای گذشته خسارت‌ زیادی خصوصا در روستاها شد اما مسئولان استان کمک کردند و شاهد بودم مردم از مدیران تشکر می‌کردند، من هم از آنها تقدیر و تشکر دارم.

وحیدی به اهمیت قنوات و خفه شدن چاه‌ها به عنوان مساله مهم اشاره داشت و گفت: مدیران دستگاههای مرتبط باید به خسارتی که به قنوات و چاه‌ها آمده را سریعا پیگیری کنند.

او خواستار اسکان موقت برای افرادی که خانه‌هایشان دچار خسارت شده است، بود و گفت: هلال‌احمر با کمک صنایع موجود در استان با تهیه کانکس مساله اسکان موقت را سریعا حل کنند.

وحیدی افزود: رسیدگی به خسارت وارده به احشام و لوازم زندگی مردم را معمولا ستاد اجرایی فرمان امام بر عهده می‌گیرد که از آنها می‌خواهم در این زمینه کمک کنند. او با اشاره به اهمیت انجام طرح‌های آبخیزداری در کشور توضیح داد: برای حفظ منابع آبی و تغذیه منابع زیرزمینی و جلوگیری از بروز چنین حوادقی بایستی طرح‌های آبخیزداری جدی گرفته شده و همه به انجام این طرح‌ها کمک کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94783
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.