بازی‌های هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر با ۸ دیدار برگزار می‌شود


آخرین امیدهای مس‌کرمان برای ماندن در لیگ

آخرین بازی مس‌کرمان در لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه باهنر کرمان در مقابل سپاهان برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو آخرین هفته‌ی لیگ سیزدهم با ۸ دیدار بطور همزمان برگزار می‌شود.

مس‌کرمان برای ماندن در لیگ برتر علاوه بر نتیجه بازی در برابر سپاهان گوش چشمی هم به بازی گل‌گهر و صنعت نفت آبادان دارد. در صورتی که گل‌گهر بتواند صنعت نفت آبادان را ببرد حتی اگر مس به سپاهان ببازد هم در لیگ برتر می‌ماند. مس و صنعت نفت آبادان هر ۲ با ۲۲ امتیاز در رده‌های چهارده و پانزدهم لیگ برتر قرار دارند و برای ماندن در لیگ آخرین تلاش‌های خود را می‌کنند.

به گفته‌ی مدیر روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان این بازی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود. سعید قرایی دراین‌باره گفت: «تماشاگران بازی مس و سپاهان می‌توانند با حضور در گیت‌های ورودی ورزشگاه از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه بلیت دریافت کنند و به صورت رایگان بازی تیم مورد علاقه خود را ببینند.»

وی ادامه داد: «بلیت‌های هواداران مس‌کرمان مقابل سپاهان اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر از سوی این باشگاه خریداری شده و توسط اعضای کانون هواداران مس در ورودی ورزشگاه شهید باهنر کرمان توزیع می‌شود.«

وی اظهار داشت: «این بازی از حساسیت بالایی برای مس‌کرمان برخوردار و بسیار تعیین کننده است لذا از هواداران این استان توقع می‌رود که با حضور پرشور خود، همچون گذشته از این تیم لیگ برتری‌ حمایت کنند.»

مدیر روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان عنوان کرد: «همچنین بر اساس هماهنگی صورت گرفته با مقامات باشگاه سپاهان اصفهان، هواداران این تیم نیز برای دریافت بلیت ورودی خود به ورزشگاه به مقامات این باشگاه مراجعه کنند.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104478
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.